måndag 4 augusti 2008

En grymt bra låt med Amanda Jensen! Höj volymen och njut....

4 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Hej du!

Hur har du haft det i värmen?
Tyvärr verkar det ju vara slut med det för ett tag iaf. Här stormar och regnar det..just nu skiner iof sig solen men det vara ca 10 sek.

Denna låten med Amande Jensen är helt underbar. Jag har den i mobilen och brukar lyssna på den titt som tätt!
Nu när jag såg klippet känner jag hur mkt jag längtar till nästa idol. Tycker att det är riktigt trevligt att titta på.

Ha det gott!
Kram Nea

cicci sa...

Halloj!

Visst är låten underbar, jag får gåshud varje gång jag hör den! Vet du om hon har gett ut den någonstans?
Jag blir så imponerad utav er energi med renoveringen och så fint det bir, själv har vi tappat farten ett tag men konstigt nog har jag mer enrgi när jag har börjat jobbat så nu blir det nya tag!
Kram cicci

Sara sa...

Hon är ju bara bäst, jag får ståpäls på armarna.
Kram Sara

elisabeth sa...

Så kul! hvis du liker den, MÅ du sjekke denne linken med de norske guttene i samme versjon
http://www.youtube.com/watch?v=vRhm4dB7UDg
NJUUUUUUUUT:)