tisdag 26 augusti 2008

Visst blir man glad av Musik "Kate Ryan"

3 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Tjena tjena!

Men vad bra att du ska få göra lite nya undersökningar! Hoppas dom bara hittar lite lätt stresstarm så du kan bli bättre!
När man ska prova ngt så ska man ju egentligen ta en sak i taget för att veta vilket som ger effekt. Det har jag skitit ett STORT stycke i. Jag märker väl vilket när jag sätter ut det igen...för jag har provat att utesluta laktos, ätit pillren jag fick av hon i Kallinge, druckit AloeVera och ätit ett synonympreparat till Losec. Men..jag mår bra i magen! :)Jag kan tom ta mina värktabletter utan att bli dålig nu! *jippiii* Vill ju inte behöva ta värktabletter alls men det är ju en bit på vägen!
Ska börja att föra in lite laktos nu igen. Hoppas det går bra!

Ett lååångt maginlägg!
En fråga bara! Tuggar du mycket tuggummi?

Gillar oxå denna låten..blir på väldans bra humör!!

Kram Nea

Anonym sa...

Nope.. min blogg är bara en “hobby”… Jag skulle aldrig kunna försörja mig på att bara blogga. Det är många som frågar det. Då får man nog ha ett eller ett par företag som sponsrar en duktigt!
kram!

nea i det gula huset sa...

Jag frågade om tuggummi för det var en tjej som alltid var dålig och hade ont i magen. Spydde flera gånger om dagen utan förvarning. Läkarna drog på stort och det visade sig "bara" vara tuggummi hon åt för mkt av. Men då har "vi" uteslutit det oxå! :)

Läkaren jag pratade med sa att jag skulle undvika laktos i ca 2-3veckor och sen börja med låglaktos innan jag går på vanlig kost igen. Men varken jag eller läkaren tror att det är det jag har reagerat på utan det är säkert stress, stress och åter stress. Jag är mycket duktig på att glömma mig själv!

Fy vad du måste ha det jobbigt. Jag vet ju hur jag har/haft det och det är inte ens i närheten av dig! Hoppas att du blir hjälpt så att du oxå kan börja må bra!!

Om jag hade varit barnfri som du..hade jag nog tagit en lång promenad i skogen för att sen hem och läsa ngn bra inredningstidning och mysa. Men det är jag det..hinner aldrig och är aldrig själv heller för den delen. På gott och ont! :)

Förresten..finns det ngn bra och mysig butik i Ronneby/Kallinge som jag borde besöka? Ska dit den 11:e igen och då kan jag nog ha tid att spana in stan lite!

Nu väntar duschen och ett besök hos en kompis!

Kram Nea