torsdag 4 september 2008

Guld-kort, idol & damm-maskar!!! =)

Hej hopp!
- Jag har fått ett Guldkort av http://grodmamman.blogspot.com/ Grodmamman! De värmer hjärtat, tack tack... Även kul att där är en massa pengar insatt på de oxå!!! *fniss*
(Bild: Expressen)
ÄNTLIGEN har IDOL börjat! jag är ju en riktig Tv människa... Vad tyckte ni om den nya juryn??? Programmet som visades igår, handlade dock mer om juryn, för att vi skulle få lite info om dom! så nästa avsnitt blir la bättre!!! Tänk att folk år efter år åker dit och sjunger för jäkligt, ingen självinsikt för fem öre! jag begriper de verkligen inte,,, men sååå kul för mig, att de finns riktiga ufon =) Och juryn är ju mer proffsiga känns de som nu, bra jobb och jävolusiska löner *jag är inte bitter* hehe...
Igår STORSTÄDADE jag precis överallt även källaren! Så himla skönt! flyttstädade toaletterna utan att flytta, ni som flyttat ifrån lägenheter vet vad jag menar,, då glänser toaletten som en pärla!!! Idag ska jag fortsätta på samma spår + måla =) jag säger bara *håll igång* ja gillar de!! Tittade på programmet "Rent hus" häromdagen,,, huuuhuu efter de åkte soff kuddar väck och alla madrasser i sängen,,, dammsögs och skrubbades. Här ska då inga hemska små damm-maskar utvecklas!!! men usch vad endel har de förskräckligt, jag begriper de ej.....

See you later!
(måste tillägga, han i idol juryn till vänster på bilden! är ju så fruktansvärt lik polisen i CSI, lite halv jobbigt! hjärnan tror att jag kollar på CSI och öronen hör Idol)

6 kommentarer:

Frida sa...

Hej!
Tack för din kommentar hos mig, kul med nya besökare. Och grattis till din utmärkelse. Fin sida du har. Idol är helt ok börjar dock bli lite trött på det tycker de har kört det så många gånger i rad. Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Frida

Grodmamman sa...

Började också storstäda huset för ett tag sedan. Kom igenom sovrummen och vardagsrummet i alla fall!:) Visst är det härligt när det både känns och luktar rent.
Idol är ingen favorit hos mig, men tycker som du att det finns en del som har noll självinsikt.
Kram

Sara sa...

Hejsan
Jag är också ett IDOL fan, kul att det börjar igen. Tack för att du talade om vem han är lik, har grubblat sedan igår.
Kram Sara

chokladblomma sa...

Oj, vilket städryck! Kan du snääälla smitta av dig lite på mig?:)
Missade Idol igår, hade migrän och lade mig göörtidigt. Tur att man tydligen inte missade så mkt!
Förresten; dammaskar?!?
Kram A

chokladblomma sa...

Och du; du har fått en utmärkelse av mig! För att du har en sådan härlig blogg!
Kram A

Fröken Fräken sa...

Ja, här flyttas det om, donas, städas på balkongen osv också. Har väl också drabbats av röjarbacillen! Det är inget roligt att gå och småplocka, det ska vara rejäl städning, med vädring, ut med skräp, tömma tidningsbehållaren osv. Får nog fortsätta vidare imorgon, nu börjar man känna sig sömnig..gäsp!

Ohlssons tyger menade jag, det är ju en större tygkedja som finns lite varstans. Ska in imorgon och kolla hur deras fuskfårskinn ser ut!Jag önskar verkligen att Stoff och Stil också fanns här!

Nej, nu väntar sängen och en ny bok. Ska sniffa på min bukett med penseer som jag precis ställt på sängbordet!!