torsdag 18 september 2008

Randigt!





Randigt.....

Idag har Mamma, syster, Alex och jag varit och shoppat i grannstaden! Super nöjd över mina köp.... Tack snälla mamma =) Visar vad jag köpte en annan dag!

Och så måste jag bara visa dessa killar... HÖJ VOLYMEN på max & njuuut, ta gärna ett glas vin till oxå *hihi*... gillar extra dom två sista, den lille hesa mörke chokladpralinen som sjunger fruktansvärt bra och idol vinnaren som har en helt otrolig röst! När han sjunger får jag ståpäls som en irreterad Snuffe och håller nästan andan för att han sjunger så bra, Och så låten, som ä så bra! Jag lyssnar nog på detta varje dag om inte oftare... Hmm, jag kanske är mer kristen än vad jag tror *fniss*

Tjing tjing

15 kommentarer:

Sara sa...

Vilka snygga kuddar, har du sytt dom själv?
Kram Sara

Fröken Fräken sa...

Vilka vackra ränder! Påminner mig om tygerna som jag lät bli att köpa i förrgår.. då tyckte jag att det var ett klokt beslut, nu grämer jag mig som sjutton.
När jag ser inkägget nedan kommer jag på att jag ju måste gå och leta reda på mina kottar och dekorera med. Jag har också sådana där gigantiska kottar, värsta mutanterna! ;-)

Mjuka sa...

Supersnyggt!! Älskar svartvita ränder!! Kramkram M

Grodmamman sa...

Super snygga kuddar!
Kram

Malin sa...

Finfina kuddar och låten, vilka killar jaaaag döööör så duktiga.
Han med gluggen, hans sjunger som den värstastebästaste countrysångaren jag hört på länge. Jisses vilka killar!

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina kuddar. passar perfekt i min soffa. Ryser av att lyssna på sången.

Kram Ullis

Jenny Oak Fae sa...

Ja...jag har en "viss" förmåga att ändra OFTA på både bloggens & profilbildens utseende..!

; )

KRAM, Jenny

<3

Malin sa...

Köpte mitt fina överkast på Ullared för ett tag sen 349:- för dubbelsäng.=)
En kopia på Gripsholms överkast som kostar runt 1000 lappen i många butiker.
Jag älskar detta överkast och det är helt klart det bästa fynd jag någosin gjort på Gekås, det kan jag säga.=)
Visst är det fiint, stjärnor är underbart!

rosenfröjd sa...

Hejsan o tack för den trevliga titten hos mig!

Ang. mögel så har vi hittat en patentsökt, rätt unik metod som anv. här uppe av en firma i norrbotten både för att döda mögel i krypgrunden samt förhindra att den kommer in bostaden på samma sätt som man tänker kring radon i mark. Metoden är billig oxå....vi ringde runt till tidigare kunder o kunde konstatera att alla verkade vara jättenöjda så då vågade vi slå till oxå.

men i övrigt...jo, det kostar nog att göra om så mycket i huset, fast vi väljer ju rätt mycket budgetalternativ ändå...inga större utsvävningar...ÄN! Jag hoppas vi kommer hålla budgeten.

Ha en riktigt trevlig helg!

kramis/
¨M¨

Ann-Charlotte sa...

Tjenixen! Tack för titten hos mig.. jag ser att du har fått samma utmaning som jag. Det är verkligen intressant vad man hittar på ställen som man tittar i princip varje dag men inte riktigt ser ;0)
Kramisar
Ann-Charlotte
PS jag äääälskar dina korgar som du har dom fina kuddarna i...mycket avis ;0)

Mjuka sa...

Du har så rätt, ny header!! Är så roligt att byta efter hand....är tyget från jysk?
kramkram M

Dicksonska våningen sa...

Javisst är det en underbar låt! Min bror spelar och sjunger den ibland. Sedan har jag en trallande jobbarkompis som också tycker den är bra. Den återkommer lite här och där i mitt liv - och nu på din blogg! Tack för att du lade ut den :)
Så fina kuddar - är också inne på randigt till soffan just nu. Har fått riktigt gammalt tyg av mormor i blå/vit-randigt som jag tänkte använda.
Kram Annika

Vitt är vackert sa...

Hej vännen!

Vilka tjusiga kuddar!! Har du varit så duktig och sytt själv???

Fattar jag väl att du inte mena något illa!!! Herregud, jag förstår dig ju, man blir så frustrerad när man läser sånna här öden och man vill att alla ska hjälpa till att förbättra världen. Det är såå bra att du höjer rösten lite! Stor eloge!

Låten är fantastik, rysningarna avlöser varann.... Har aldrig hört dess gossar förut. Måste lyssna igen!

Ha en mysig helg!

Kram Ellinor

Helena sa...

Hej!
Du undrade vart jag köpt min köksmatta med stjärnor på, Rusta -198kr!
Vilket jättefint hem du har! Hur fint som helst....
Ha en trevlig helg/ kram Helena

Dicksonska våningen sa...

Hejsan igen!
Vad roligt att få höra hur du resonerar i inredningsfrågan. Lättstädat är ju ett måste för mig också och inte för gulligt eller för mycket saker överallt. Samtidigt kan jag falla pladask för en massa gulliga saker hos andra men jag verkar inte ha anammat det så mycket i mitt eget tänk om inredning.
Jag gillar ditt hus väldigt mycket och en enkel och ren inredning. Det industriella är väldigt snyggt och bryter av bra så det inte blir gulligt.
Du får skriva hur långa kommentarer du vill hos mig - jag förstår dem jättebra!
Kramar Annika