torsdag 20 november 2008

Mini mini

Många foton på denna lilla mini granen,,, som hängde med Snuffe och mig hem innan idag när vi va och traskade i skogen. Sååå liten, men lyser ändå upp hela köket...



Oj, vad glad han ser ut - lycklig över att få vara inne i värmen kanske =) =)
- Hmm, vill inte låta helt och hållet negativ och prata om instanser, magen m,m. Utan, jag ska verkligen (försöka) att se de lite posetivt, att detta kanske är en start för något helt annat, jag ska ge mig själv en spark i baken och kanske våga göra nåt som jag verkligen vill,,, på ett eller annat sätt. (känner mig lite laddad nu) men imon kanske jag är helt tvärtom.... Näää, inga negativa tankar nu Josefine ;)
Natti natti



3 kommentarer:

Lilla fröken kavat sa...

Härligt! Vilka fina bilder!

Ha de gott!

Anonym sa...

Hallo.Ser jättemysigt ut.Visst gillade han värmen, det tror jag. :-)

Sara sa...

Hej där!

Det var en söt liten gran. Jag har också en liten gran inne nu, mysigt. Önskar dig en fin helg.
Kram Sara