torsdag 8 januari 2009

Snöbollar på bordet!


Tog in några kvistar med "snöbollar" igår,, dom är dock inte lika vita och fina idag! men blir ändå en piff för ögat!


Grrr, framåt eftermiddan igår fick jag min dryga yrsel,,, usch!!! då är det bara till att hålla igång - konstigt nog! för det blir värre så fort jag sitter still.... låter kanske konstigt! Och inatt kände jag att det inte blir en rolig magdag idag,, och som alltid tyvärr har jag rätt!!!! Jaha, nu blev det mycket gnäll..... ;(
Jag snodde ihop några negerbollar igår,,, dom ska man inte underskatta!! fruktansvärt gott att ha i kylen och varje gång man öppnar så slinker det ner en bolle...... tihi...


Jag har fått en utmärkelse....



"This blog invests and believes the PROXIMITY- nearness in space, time and relationship! These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prices or self-aggrandicement. Our hope is that when the ribbons of these prices are cut, even more friendship are propagated. Please give more attention to these writers! Deliver this award to eight bloggers who must choose eight more and include this cleverly written text into the body of their award."

****************

Fick denna utmärkelsen av tjejen med bloggen Vitt är vackert
~
Jag blir alltid lika glad =) Tack tack..... Enligt reglerna ska jag ge vidare denna till 8st,,, men jag kan ju inte välja!!! Många är ju väldans värda den.....

Kram j

1 kommentar:

Malin sa...

Grattis till awarden gumman, den är du verkligen värd!!!
Måste än en gång säga vilken härlig blogg du har och vilka fantastiska bilder sen!
Oj oj, jag skulle vilja flytta in hos dig på momangen!
Sen är jag lite avis på din sambo som slänger ihop en bänk i ett gehu.=)

Kram kram