söndag 28 februari 2010

Mysdag i Butiken


Ååååååååååå
Jag vill alltid ha tjejerna i Butiken!
Va så mysigt att ha Anki med sin nagelhörna och så kom Fina Linneá, (min frisör) =) och fick såååå fina naglar!





Mysigt de hade vatt att ha olika saker alltid i Butiken! Helst i hela huset!
Sånt här plus mycket mer kommer att hända ofta =)=)
- Idag ska vi på Aktion =) Vifta med handen och hitta massa guldkorn,,, vet redan nu vilket jag ska försöka få, för rätt pris vill säga!!!! Har kollat in lite bilder =)=) i förskott....
Berättar sen om jag lyckades eller ej =)
Tjing

2 kommentarer:

Linnea Studio4nio sa...

Tack för en jätte mysig stund hos dig i lördags, alltid lika trevligt!! Alltid på gott humör när vi träffats!!! kram linnea

Anonym sa...

Hej,som erfaren nagelteknolog hade jag hoppats att den uppenbart nyutbildade nageltjejen gjort ett bättre jobb. Hon skulle ju FÖRLÄNGA dina nagelbäddar(dom är korta pga nagelbitning)och INTE lämna dom,dels för korta och ojämnt pålagda i övergången nagelbädd-tipp. Kul att du blev nöjd,skäms på nageltjejen som lämnar dina naglar i det skicket...all lycka i världen till er!!