måndag 28 januari 2008

Om mig!

Jag bor i Blekinge och är sambo med Andreas! Vi har en hund som heter Snuffe som är våran ögonsten!!
Ha haft problem med min mage i 7år och har varit sjukskriven i snart 2år nu, som kassörska på Maxi. Min diagnos lutar åt IBS.... Det är både psykiskt och fysiskt jobbigt,, så nåt som håller humöret uppe är inredning och allt som det innebär. "måla,pynta,sy m,m. Och nu min lilla blogg oxå.
Så det är ju super kul nu, när man har ett helt hus att dona med.... Och jag har haft tur som har träffat en kille som delar min hobby, så fort vi kan åker vi på små rundturer och letar efter mysiga butiker överallt,,, sååå kuul...!
Min dröm har alltid varit att få ha en egen butik, man hade ju jobbat i ett paradis i en dröm. Och pga, magen hade drömmen varit att ha den hemma, men man ska ju våga......... oxå!!
Jag ska snart bli moster för första gången!

5 SAKER OM MIG SJÄLV:

1: Jag tycker att det är kul att städa, försöker släppa taget över att vara FÖR pedant"svårt"
2: Jag hatar att flyga och att åka båt.
3: Jag kan bli helt galet kär i ljusstakar,kuddar,lampor & typ allt.
4: Jag älskar gråa kroppkakor "mormors"
5: Jag har underbara föräldrar och svärföräldrar (som jag/vi inte kan klara oss utan)


Kram josse

Inga kommentarer: