onsdag 27 februari 2008

Nätet funkar....

Jag blir ju alltid galet kär i sådant som faller mig i smaken,, och just dessa rostiga tjusiga krukorna, slog det gnistor runt direkt (då har man ju inget val) Köps dom ej, så kan jag inte sova gott på natten (är man frisk el?). Den rostiga kron ställningen köpte jag i Sölvesborg i en liten butik som heter "24 kvadratmeter"


Goa vänner!!
Våran data är fixad,, såå sköönt! Så nu har jag varit inne i lugn och ro i alla era bloggar och bara njutit,, som jag har längtat & nästan tappat hoppet..
Idag har jag varit hos frissan efter 4 tim kom jag hem med ny frilla och löshår,, mmmm härligt. Det krävdes lite löshår för att få till den frisyr som vi = "min frisör" och jag ville få till. Det är så skönt att bara bli ompysslad och donad med, jag njuter till fullo.
(och Andreas blev väldigt nöjd) fast det blir han alltid... Efter det så ha det inte hänt så mycket, eller jo,,, hmm ett litet Mc Donalds besök "gott gott"

Imorgon ska jag måla lite, och sen senare på eftermiddagen kanske vi ska till några vänner så att deras hund "Viggo" & "Snuffe" få leka lite. Och vi mammor skvallra lite :-)
Har många bilder på lager,, så håll till godo!!!
Bamse kram!

Inga kommentarer: