torsdag 28 februari 2008

Smått & Gott

Blev såå glad idag när jag fick syn på denna lådan,, sprang in direkt och köpte den, 140kr. Köpte även en liten likadan låda där jag satte några vita krokuslökar i och gav till min vän.
Men just nu i min, så blev det inga flowers i, utan den får stå i köket ett tag.
Vi hittade dessa gamla rostiga"fina"krokarna efter vår lilla skattjakt i garaget. Så jag ha gått här med krokarna i högsta hugg och letat efter någon bra plats,? men dom får nog ligga på byrån ett tag till.

Har ju inte visat mitt fina växthus, men det är fortfarande tomt! Visst är det fint?



2 kommentarer:

Änglahem sa...

Aaahhghh...försöker få luft här..!!! Vilket växthus!!!! VILL HA!! Har sett ett liknande som jag gett lite vinkar till maken om, men han har inte riktigt fattat vinken än!, eller rättare sagt VILL inte fatta den*tror jag snyft*.
Vad skönt att du kom iväg på ett litet äventyr, det behövs allt imellanåt!!
Tack snälla Josse för dina fina och rara ord!! Jag blir så glad och det värmer enormt!! Behövs imellanåt i allt elände...

Många kramar du goa!
Ulrika

Handplockat sa...

mycket fint du visar
skall kika runt en stund
hoppas du får en toppen fredag