lördag 12 april 2008

Änglar finns......

En skyddsängel kan vi alla behöva!!! Trots att jag VET att vi har dom som finns inom oss......
*************************
Denna kommer ifrån Miljögården som vi köpte igår....
Idag känns Snuffe piggare,,, skönt!
Imon drar vi nog på en loppis runda el det blir väl idag för kl; är nu 00,58... Mamma hade läst om något nytt ställe, så då är det bara till att åka dit.
Sååå skönt med helg, trots att jag alltid är ledig så längtar även jag till helgen.
Sov så gott... J
**********************************

5 kommentarer:

Ninis74 sa...

Tack för titten hos mig.. ja vi fiskar är nog lite lika.. *hihi*

Så mysigt du har det här då, jag kikar gärna in snart igen.. ska uppdatera vår webbshop lite..

Jobb jobb jobb.. så är det när man är egen företagare.

Många kramisar
Ninizzz

drömmen om vitt sa...

Hallå!...hallå
Så fin ängel du köpt, hoppas du hittar något på loppisen. Vi hittade inget, blir man besviken...eller?

Ha en trevlig lördag
Lotta:)

LOPPISLIV sa...

God kväll i huset...vilken charmig ängel du hittat...men hallo...vad fin din byrå och tallrikshylla blev....Helt ljuvlig bild du tagit med fönstret och sirling och korgen på golvet...ser ut som från honning och flora...var tvungen att titta flera ggr....Trivs ni med ert vita trä golv...ni som också har hund ??? vi har tråkiga laminat i nedervåningen och jag skulle vilja ha vita trägolv när vi ändå ska byta inom snar framtid men är lite rädd att jag får städa ihjäl mig..*fniss* ...Ha en trevlig helg och hoppas du hittade mycket på loppisrundan...Kram kram Paula

White Season sa...

Tur att han verkar piggare, läste dina tidigare inlägg. Jag har haft lite mycket ett tag så jag har inte hunnit med att kolla runt hos er alla. Spännande med ny loppis, här är det dåligt med sådana roliga saker, jag var dock på Vadstena Antik idag, hittade något i alla fall:-) Kram kram Malin

Anonym sa...

fin ängel!