torsdag 24 april 2008

Utmaning!

Jag har blivit utmanad, utav tjejen med den fina bloggen Vitt hemma. Jag ska visa mitt senaste, mitt bästa och mitt sämsta inköp...
Trodde inte att det skulle vara så svårt som de va.. Vårt Bästa köp är ju egentligen Snuffe & Huset, men om jag skulle hitta nåt annat, hmmm! ha tänkt och tänkt! Gillar ju allt som jag köper, och har som princip att inte ha någon sak framme utan att jag älskar de på nåt sätt.
Och allting går ju inte att visa =) Men mina HOME bokstäver älskar jag,, blir så himla glad när jag ser dom!
(köpta hos Rosengårdens inredning)
Mitt Senaste inköp är detta lilla söta nattduksbord! Köptes idag när jag gled inom Röda Korset. Priset va endast 10kr nästan pinsamt lite ;)

Så detta är mitt nästa lilla projekt,, den ska bli vit idag trots att ja gillade den som svart oxå. Men det är ju bra med en redan svart grund inför shabbandet ;)



Ny knopp och lite donande så blir den fin som en liten smäck. Men jag ska använda den som nåt annat, än nattduksbord!
Och så va det ju mitt sämsta köp,,, kommer verkligen inte på nånting! Så de blir inget dåligt köp! men vem vet,,, ja kommer säkert på nåt någon annan gång!
- Mitt möte gick jättebra, idag,, dom va så snälla och gulliga,, och mina små ideèr gick hem "hihi" Så vi får väl se vad som händer i framtiden,, nästa möte är i mitten av Maj, så nu längtar jag nästan lite...
Man behöver ju ej skicka denna utmaningen vidare, men jag har en tjej som jag ändå kommer att utmana *inget tvång* Pga: att jag är lite nyfiken på vad Malin har som är Bästa, Sämsta & Nyaste att visa!
Så Malin med den fina bloggen & butiken Rosengårdens inredning!
Du får denna utmaningen av mig om du vill!
Ha de bra
Kram Josse

(Vitt hemma & Rosengårdens inredning finns länkade på min sida)

6 kommentarer:

Vitt Hemma sa...

Halloj!

Kul att du tog utmaningen ;)
Den var lite klurig...
Ett sånt fint nattduksbord du FyNdAT! 10 kr!!! Det kommer att bli sååå fint!! Gillar bokstäverna oxå!!

Kul att det gick bra på ditt möta och att det kommer att gynna dig i framtiden! Hoppas att det går bra med dina små ideer!

Kramizar Sofi ;o)

Lila sa...

Halloj, hoppas det gick bra idag. Jag jobbar själv som handläggare på FK och jobbar just med som sådana som oss...

Kramis Lila

Villa elva-kulla sa...

Home bokstäverna gillar jag skarpt.
Vad skoj att fynda lite, fint var det också.
Ha de gott!
/ Jennie

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Josse!
tack för utmaningen...jag antar den, men måste tänka efter lite innan det kommer nåt resultat....
Vad skönt att det gick bra på Mötet,är inte alltid så uppmuntrande...
Ska du kanske öppna en liten butik, hemma????? Det tycker jag skulle va jättekul om du gjorde... jag kan tipsa dej om olika leverantörer osv.....
Ha det gott :)
Kramar Malin

Anonym sa...

HejJosefin!

Låter kämpigt med att vara sjuk,numera måste man vara frisk för att orka vara sjuk! Svårt med nytt folk,men det va väldigt skönt att dom va snälla då! Man måste stå på sig.
Ha de jäättebra Kram Sonja

(fint fynd)

Änglahem sa...

God förmiddag Josse!!

Vad skönt att det gick bra hos FK!! Nu blir en ju lite nyfiken här...vad är detta för idéer du har??

Dom där HOME bokstäver är superfina!!

Visst var det svårt att komma på vad som var bäst, värst....senaste är ju aldrig svårt*fniss*

Ha en skön helg!!
Kram/Ulrika