onsdag 29 oktober 2008

Dags för en utmaning!!!!

Hej Hej!
Jag har blivit utmanad av Jenny som har den mysiga bloggen Jennys vita drömmar, http://jennysvitadrommar.blogspot.com/ Hon har en urmysig butik, som jag gärna hade velat besöka!
Regler för utmaningen som följer: Länka den som utmanat dej och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, alldagliga som knasiga. Utmana 7 stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem...
Eftersom jag är ganska öppen i bloggen om vissa saker, så kände jag att de va rätt svårt att komma på saker som jag inte redan har babblat om! Så min mamma & syster fick denna frågan! Här kommer då 7 utvalda saker som dom sa & lite eget ifrån mig!!
**********************
* Jag är en drömmare & tankemänniska, mycket fantasi och praktiskt lagd.
* Har alltid lekt affär som liten, hade ett stort hus jämte vårat hus där jag gjorde butiker i varje rum. Mc donalds, ica, köttchark, godisbod & hotell.. Hade även en "riktig" godiskiosk i mitt rum - pappa va min bästa kund =)
* Har alltid trott att jag skulle bli rik när jag blev stor - än är det inte för sent :) Trodde/tror *hehe* att banken tog mina pengar, när jag lämnade in spargrisen...
* Älskar hår, smink, inredning, kläder m,m. Mitt drömjobb hade varit en blandning av detta..
* Blir fruktansvärt stressad av oordning, saker överallt, eller en obäddad säng ...
* Älskar Coca Cola =)
* Om jag ändrar om i ett fönster,, springer jag ut och in typ 10gånger för att kolla hur det blev.
***************
Yes,,, det va lite om mig iallafall.. Nu ska ju jag länka och utmana 7 andra bloggare,,, Hmmm - svårt, så ni som känner er sugna på att bli utmanade får denna av mig =)....
Tjing tjing!!!

2 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan
Så roligt att läsa lite om dig. Jag är som du när jag pyntar i fönster, hopplöst. jag kikar också och gärna i grannarnas fönster, gärna nära, hi hi.
Kram Sara

Malin sa...

Vad roligt att läsa mer om dig!
Skojigt för många saker du skrivit om känner jag igen i mig själv. Hihi..