söndag 9 november 2008

Farsdag och Fransar...

Hej hopp!!!!
Idag är det Fars dag *stort grattis till dig pappa* :) Den bästa farsgubben som finns :)
- Jag är pigg idag *Wiiee* eller lite seg får ja la erkänna att jag är och munnen är rätt torr om jag säger så,,, hihi! Kul som fanken hade vi,,, och jag fick dansa av mitt dans begär för ett tag nu.... :) Dock så var där väldigt mycket folk, för mycket, men men!!!
Jag provade ju lösögonfransar igår, första gången jag testar dom som ligger buntvis! Det gick bra,, dom första va lite pilliga, men sen gick de! Jag satte 6st på varje öga ifrån ytterkanten!

Typ 5 fransar i varje bunt!


Ser ni?? typ 1cm vid ytterkanten!!!

Lite fin effekt för ögat tycker jag! Så på en skala från 1-10 ger jag dom en stark 8!! Extra bra va att dom verkligen satt jättebra,,, plockade väck dom inatt när jag kom hem, även då så satt dom benhårt....
Snart ska vi till Andreas föräldrar och äta Kalkon *mums* Och ikväll ska vi till min familj =)
puss puss dammtuss

13 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så fin du var igår!
Kan tro att du fick dansa *ler*

Snart bär det av till mina föräldrar, gott med farsdag-middag =)

Kram
L

Malin sa...

Så snyggt det ser ut med lösögonfransar. Försökte mig på sånt för många år sen och det var verkligen jättefint, fast pilligt=)
Måste kanske införskaffa till nyår helt enkelt!

Grodmamman sa...

Så snyggt det var med lösögonfransarna! Här skulle jag inte ens komma på tanken att köpa sådana, är alldeles för pilligt för mig!=)
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Hur snyggt som helst:)
Ha en fin kväll, gumman.
Kram Lallis

chokladblomma sa...

Klart att du fick dansa, med de där ögonfransarna! Snyggt!
Jag är själv i färd med att klippa lite i mina egna... de går i glasögonen hela tiden, och optikerna sa att "nu kan jag inte flytta ut glasögonen mer!" Skit också! Men, men, nu laddar jag...:)
Hoppas att ni haft en trevlig dag med god mat och gott sällskap!
Kram

Gårdsromantik sa...

WOW så snyggt!
Men det är nog för pilligt för mig som inte ens kan få på kajal snyggt - eller heter det eyeliner.

Lossnade inte dina egna fransar när du tog bort dem?

Amatörfrågor!!!

Kram Maud

nea i det gula huset sa...

Hej tjejen!

Så fin du är! Det där har jag funderat på många gånger..både hur sjutton man får dit dom fransarna och om det verkligen håller!
Kan tänka mig att du hade roligt igår..jag gillar också att dansa "gammeltjoa"! E inte så duktig men det kan väl kvitta när man är superlycklig varje gång!:)

Kram kram

nea i det gula huset sa...

Förresten, fungerade primern bra? Är oxå ngt jag tittat på några gånger men aldrig köpt!

Myrrabutiken sa...

Blev ju riktigt snyggt, det där ska jag testa själv;) Kul med dans, jag älskar bugg, det är d roligaste som finns å dansa!/kramar Jenny

Myrrabutiken sa...

Blev ju riktigt snyggt, det där ska jag testa själv;) Kul med dans, jag älskar bugg, det är d roligaste som finns å dansa!/kramar Jenny

Peter sa...

Nämne oj så fint det var med sådana lösögonfransar. Dom ser helt klart äkta uT!! Jättefint!'
/maria

Sara sa...

Skitsnyggt, ser helt äkta ut.
Kram Sara

Ullis/Leva på landet sa...

Blev jätte snyggt. Hoppas att dagen blev bra.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis