tisdag 11 november 2008

Mmmmm....

Kvällen är här - den bästa tiden på hela dagen!!
Med nöd och näppe vågade jag köra och handla, brukar prova lite olika matbutiker och idag blev det Citygross i grannstaden, som är nyöppnat... Så nu är jag väldigt posetiv till den butiken,, blir nog till att alltid handla där,. Jag har rätt så bra koll på priserna på saker och ting, och efter denna storhandlingen kom jag fram till att där va väldigt billigt och jättefin mat! Tjänade många hundralappar! Köttet som jag tycker är viktigt va jättefint, billigt och dom hade ALLT.... =)
När jag kom hem så blev jag så harmonisk i kroppen,, ååå va det är härligt att tända ljus överallt, tända kakelugnen och höra spraket medans man donar, och ordning och reda överallt! Mmmm, då mår jag bra! Särskilt med en nyfylld kyl och frys =)


Ha en fin kväll

11 kommentarer:

In my house sa...

Jag lovar att jag ska baka en stor sats med lussekatter till er,,, Mamma & pappa oxå.... Blir nog många bakdagar innan julen är slut!!! =)

Kramiz

Dalatorpet sa...

mmmmm ser ljuvligt ut!!

chokladblomma sa...

Vad mysigt det ser ut! Förstår att du går omkring där å myser! Själv sitter jag i köket å tittar på Äntligen hemma och läser bloggar och dricker te och äter kakor... Tv-dekodern i vardagsrummet har tydligen gett upp. 1 månad gammal blev den. En tidig och hastig död. Det värsta är att jag just nu inte hittar kvittot... Aj, aj, aj... Får leta en sväng imorgon också.
Ha en skön kväll!
Kram

Lisas inredningsblogg sa...

Åhhh så härligt! Själv värmer jag mig med katten och en filt :D Ha en mysig kväll!!

villan vid vilan sa...

hej vad mysigt du har.Måste säga att det var skitsnyggt med lösögonfransarna.Är det svårt att få det snyggt? Har aldrig provat.Var hittar du sådana? Jag gillar också bra dansband och att dansa.Kram på återseende.....

Malin sa...

Åh, vad mysigt det ser ut med en brasa!!!!!!
Underbart!

Fröken Fräken sa...

Vilken mysig kväll du verkar ha over there! Jag saknar verkligen att det inte finns någon eldstad här hemma. Det är det som fattas!!
Jag lusläser också priser, och bäst före-datum! Allt skådas noggrant. Mat är ju inte lika enkelt att måla om om färgen är fel.. ;-)

Här har jag sett NArnia-filmen, ra och fantasifull, och nu ska jag nog ta och rota lite i förrådet och se om jag hittar något som ska få komma upp!

Vit Gladiolus sa...

Åhh så mysig, ja då mår man verkligen bra.
Kram Zinkbaljan

Ullis/Leva på landet sa...

Håller med dig om att det verkligen är svslappnande att tända ljus på kvällen. Blir en helt annan stämning i huset då. Går runt och bara njuter. så duktig du varit som redan bakat lussebullar. Barnen brukar gilla att göra det så vi får försöka få till ett bak.

Ha det bra!
Kram Ullis

Sara sa...

Här myser vi med ljus också!
Kram Sara

Karin Krut sa...

Det ser verkligen mysigt ut med eran kakelugn, längtar tills vi kan få börja använda våran :)
Ha en skön vecka
Kram Karin