fredag 14 november 2008

Rosa rosa rosa

Godkväll....
Lite nytt i min klädkammare!! Denna rosa, tunna tröj skjortan ifrån H&M...

Den som har bra minne och koll på läget kommer ihåg att jag visade en tröja i somras, som kom ifrån Thailand!! Det gör även denna skjortan här under... Mamma som har köpt även denna, för en god gärning!!! Visst är den söt,, och en udda vid modell.... Det kan ju vara lite kul....


Det kommer faktiskt inte ut många filmer som jag känner ett sug efter att se... Men ibland ploppar dom upp,,, och just nu längtar jag efter filmen "Patrik 1,5"


- Som ni märker så sitter jag ju och skriver,,, yes Andreas fixade iordning datan, så nu går det fin fint igen.... =)
Jag känner mig piggare i kroppen men inte i hålen i ansiktet :) menar då hals och näsa!!! Inte öronen alltså :) Ett pigg tecken är att jag börjar städa,,, så idag har de dammtorkats, dammsugits och torkat golven!!!
Sitter och klurar på vad som ska hända imon, jag känner att jag har lite målar abstinens,,, har inte målat på sketa länge nu!!! Hmmmmm??
Natti natti

6 kommentarer:

Anonym sa...

Söta!! men skulle se ut som ett hus i dom :S
Kram

Fröken Fräken sa...

Ja, här råder pysselabstinens också, men vet inte om jag har tid för så stora saker idag. Först ska jag iväg på loppisrunda, sedan ska jag på dop med efterföljande fika och sedan var det tvättstuga... och så var den dagen över, typ! Och jag som har ett nytt tyg som jag vill sy gardiner av... det kliar i fingrarna!

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Vad skönt att du börjar känna dig bättre!

Superfina tröjor du visar. Gillar speciellt den understa från Thailand!

Om du har målar abstinens så är du såååå hjärtligt välkommen hem till mig. Jag har så mkt att måla att jag knappt orkar ta tag i det! :(
Kanske skulle ta tag i det i dag..börja med något iaf! :/

Ha en bra dag gumman!
Kram

Gårdsromantik sa...

Så läckert bubbelgumsrosa blusar!

Den där filmen blev jag så nyfiken på.

Kram Maud

Anonym sa...

Hej!

Har varit inne på din hemsida hur mycket som helst men aldrig lämnat en komentar så nu måste jag göra det. Jag älskar verkligen ert hus, är riktigt avis på er. Kanske kan man få re hur det ser ut utifrån någon gång...

Den rosa blusen har jag också spanat in.. jättefin!! och jag har sett filmen men den var inte så jättebra, men roligt.

Tänkte passa på och fråga vart i Sverige du bor eftersom jag jobbar på en tidningen och söker efter hemma hos repotage, fast kring Linköping... Kanske har du tips på andra bloggar som bor i de trakterna?

Ha det gott! Ser fram emot massa mera inlägg

Hemma hos Razzel sa...

Börjar själv komma tillbaks efter febern.. Det bästa tecknet på att man börjar tillfriskna tror jag är när man börjar plocka och fixa.. ; )