fredag 12 december 2008

Fredag kväll =)

Den BÄSTA kvällen på hela veckan är nu här.....
På menyn: Lövbiff, hasselbackspotatis och vår favvo Mögelostsås, Efterrätt: Kladdkaka, frukt och vispad grädde, Dryck: Julmust =) =)
Sysselsättning?? Idol :)

SJÄLVKLART ska KEVIN vinna,,, han är ju så proffsig, säker och ärligt glad över allt detta... Jag tycker att Alice är så jäkla tjuppig,, sur och bitter ;) typ fiskar efter sympati och känns inte glad över att vara med i idol. Hon sjunger väl bra,, men är ju urtrist att titta på!! ;)... Nääää, så glöm inte att ringa och rösta på?? Kevin såklart....

(bild: TV:4)
Önskar alla en mysig kväll :)

6 kommentarer:

In my house sa...

Till min vän L....

- Är det Idol som gäller ikväll??? Glöm inte rösta!!! Hoppas att de blev en tripp till IKEA för er,,, och att du hittade nåt fint!!! de ä ju alltid gott med köttbullar iallafall....

KRAAAAMAR j och en Nospuss till Viggo från Snuffe...

Fröken Fräken sa...

Jag har ju aldrig sett ett enda avsnitt av Idol.. här är vi lite pensionäriga och föredrar På Spåret. Men o ja, nog är fredag kväll bästa kvällen på hela veckan. Alla möjligheter är öppna för en och man kan fundera på allt som man vill göra. Herr Fräken har ju varit på IKEA idag, så det blir IKEApizza till middag - mycket exklusivt.. ;-)

Sara sa...

Hejsan

Jag hejar också på Kevin!
Ha det så bra.
Kram Sara

Anonym sa...

Jojomen, det blev IKEA *mysigt*
Så nu är man några kronor fattigare, fast vi "inte skulle ha nåt speciellt" Jag hejar såklart oxå på KEVIN ikväll, han e så gullig och grymt bra på att sjunga!

Vi får träffas snart, innan jul iaf *ler*
Kramis (och puss till Snuffe)

Från koja till slott sa...

Halloj! Vi har också varit på IKEA idag, hittade mycket av det jag ville ha! Även billigare julpynt, så det slank ner en del av det me! =) Blev så glad att Kevin vann idol! Tycker som du, att Alice inte alls är lika bra, liksom opersonlig på nåt sätt...

Hoppas du får en bra helg!
Kram Pernilla

Villa Carl Larsson sa...

Han är så otroligt fantastisk Kevin!! Han är en glad och verkar vara en ödmjuk kille. Han visar vad han känner och njuter verkligen av att vara med i Idol. Tack och lov så vann han. Jag kände mig ungefär lika lycklig som han *ler stort*

Kram kram