torsdag 25 december 2008

Juldagen...


Hej alla....
Hoppas att ni har haft en härlig Julafton.... Man stimmar och donar sen hux flux är dagen över, nästa steg är Nyår!!! Och ett helt nytt år framför oss,, undra vad som händer då!!!
- Denna lille goe puddingen firade sin första Jul,,, den andra slitna puddingen eller mer kanske en gammal paj firade sin 25:e Jul *hehe* *haha*
Alex fick nog ca: 1000 paket =) =) eller iallafall nästan *fniss* minst får liksom mest,,, hans mamma och pappa hade fullt upp... Mitt lilla Julklapps projekt som jag har donat med, till Alex,,, blev uppskattat... Har fotat före och efter,,, visar kanske det senare!!!
Så vi hörs av senare igen =) =)
Kram j

3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

En fortsatt god jul!!
Förr har jag ibland känt att det känns lite "tomt" såhär på juldagen, men inte i år. Man har så mycket trevligheter framför sig med ledighet och massor av pyssel framför sig! Undras om fler önskade sig tänger i julklapp och fick det?! Äntligen kan jag ägna mig åt lite ståltrådsprojekt!

Hem och Lycka sa...

Fortsatt god jul!

AGENT 77 sa...

wow va du snygg i håret ja hela du..du byter ofta frisyr färg verkar de som..coolt..kramiz E