torsdag 11 december 2008

Kväll....



Då vad det svart ute och dagen är snart slut. Fredag imon,,, herregud - snabbt går det!!! Och imon ska det visst komma snö till oss, vi få la se när vi vaknar om man möts av nåt vitt täcke ute!! Bättre med snö än regn och blåst.
- Jag har absolut inga planer för morgondagen, få klura ut nåt inatt =)
Jag har ju "andra" länkade bloggar längre ner på sidan... Bloggare och modebloggare! Nu har jag lagt till två st,,, Hannah Graaf & Blondinbella - jaaaa jag vet Blondinbella,, varför vet ja inte egentligen men jag går in och kolla där varje dag så då kan jag ju lika gärna länka direkt! Vet inte varför,,, men det är väl mycket de att man har så himla olika liv och de ä kul att se hur fasens mycket dom far omkring hit och dit, "orka"?,,
MEN man är ju ingen ungdom längre ;) fniss
Glöm inte att fylla i min undersökning:
Hur ofta dammsugar du hemma?? :)
Kram j

Inga kommentarer: