tisdag 30 december 2008

Michael Jackson.



Michael Jackson "Will You Be There"
Jag har alltid gillat Michael,,, just till denna låten har jag många minnen.. Är en av dom som tycker synd om Lille Micke, ingen kan nog ens ana hur det är att leva en världsartists liv... Hade gärna gått på en konsert med just honom... (försent)


- Jag sitter här och huttrar, ont i halsen som en Giraff (kan tänka mig att dom har jäkligt, ont iallafall =) Fast jag kan ju vara lite febrig vissa dagar,, utan att det utvecklas till nåt mer... Kanske pigg ikväll =)
Vi hörs lite senare KRAM j

2 kommentarer:

Från koja till slott sa...

Hej! Hoppas du kryar på dig då, aldrig kul att ha ont i halsen ... Men du har skickat kuddarna ? =) Mailade dig min adress så jag hoppas du fick den! Vi får synka ett besök på Mairo nästa gång!! =)

*Krya på dig kram*!

Grodmamman sa...

Har också alltid gillat Michael Jackson även om jag tycker att "Dangerous" är den sista skivan han gjorde som är något att ha!:) Var även på konserten då i Göteborg, häftigt!
Krya på dig nu!
Kram