onsdag 3 december 2008

Rödluvan.....

Hejsan hej.....
Här ligger den lille Grisen,,, som är nöjd och glad över sin nya leksak *fniss* Den nöffar när Snuffe biter i den,,, mycket mer behagligt ljud för öronen,
än dom vanliga pipleksakerna =)

Idag har jag varit hos frissan,,, *Wiieee* Oj vad jag tycker om de!! plus som jag har skrivit förrut, så har jag världens duktigaste frisör... :)
Nu är jag Röd, Rödare och mörk med en riktigt kort nacke och en lugg som man kan variera både upp, ner och hit och dit,,, Mmmm!! Nöjd som alltid!




Ikväll ska jag sitta och glutta runt hos er alla,,, och mysa med tända ljus!!
- Vet ni vad vi ska äta ikväll??? IKEA köttbullar + gräddsås och potatis!! Som Andreas fick igår :) Ska bli intressant att prova, om det smakar som på IKEA.......
Vi ses senare!!!
Kram j

9 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan
Vilken gullig leksak och så snygg du blev i håret.
Kram Sara

Villa Carl Larsson sa...

Oj jisses vad SNYGG du blev!!! :) Kanonläcker frilla. Håller med om att du har en bra frisör.

Kram

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Dom låter så otäckt dom där grisarna! Jag trodde hunden i vårt sällskap kräktes, men allt han gjorde var att i bita i grisen så den skrek! Ha ha! Hua!

Jättesnygg frilla. Är oxå sugen på nåt nytt...men vad? Svårt!

Lite bröllopsplaner på "G"? *ler* Snygga dukningar var det iallafall!

Må så gott!
Kram L

Malin sa...

JA dessa leksaker har väl inte världens roligaste ljud..
Grisen här hemma har en tygråtta som han gillar mest av allt och lika glad är jag för det, så tyst som den är!!!=)
Du blev skitsnygg i håret. Jag har fått det så lååångt, måste verkligen gå dit nu och fixa.
Vet bara inte om det blir kort igen eller om jag ska spara ut det..har ju kommet en bit på väg ju...
Men färga måste jag, utväxten ser helt gråhårig ut..mindre snyggt!!Hahahaha!!

Kram

Vitt och nött sa...

va snygg du ä! :) blev ju hur häftigt som helst!
å ja tror snuffe har den snyggaste leksaken ja sett!

Ha de gott!

Kram!

Anonym sa...

Åh, suuupersnygg blev du i håret!
Kram L

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hejsan!

Superfin frisyr! IKEAS köttbulllar är himla goda! Min sambo är också väldigt förtjust i dem1 Vad mycket fint och julmysigt du har visat på sistone1

Stor kram

Hemma hos Razzel sa...

Jaa! Vad kul med någon som vågar göra något kul med håret! Jättesnyggt och så bra när man kan variera!

chokladblomma sa...

Snyggt!!!
Och du, vilket bra tips om tvättmedlet, det ska jag prova!
Har inte hunnit sitta vid datorn på över en vecka, men i morgon är jag ledig... så då!!! Kanske kan jag få till ett inlägg t.o.m.?!
Sov gott!
Kram