onsdag 14 januari 2009

Nya kollektioner och piffa till hyn =) =)

Hej hej!
Jag har en mapp med bilder som jag sparar hej vilt i,, tänker samma sekund att ähh, de kommer jag ihåg vart jag tog den ifrån.... Jaha,,, sen sitter jag här och grubblar och kliar mig i håret "Noppe" självklart är den info lika väck som mycket annat som jag tror att jag kommer ihåg.... Grrrr, så jag vet inte källan till denna!!! Däremot så älskar jag bilden, å tycker att allt är så snyggt! Det är skitbra att spara foton hej vilt annars,,, så att man har en mapp att bara gotta sig i, få ideér och inspiration....
Jag längtar tills H&M Home inredning kommer igång,,, har sett att där finns många VILL HA saker,,, många mysiga påslakan m,m. Och så har dom ju läst mina tankar eller kanske härmat mig lite "stort skratt" att använda bokstäver/siffror på inredningen, ska sätta igång med fler sådana sysslor tex (trycka på tyg) Har en särskild duk jag ska göra, den har grott länge nog nu i huvudet...
Och IKEAs nya kollektion PS känns jättekul,,, starten blir den 1 Februari men endast i 3 butiker!!! 71 nya produkter. hihi,,, självklart är ÄLMHULT en av dom 3... Så ni kan ju gissa vart jag är den 1 februari =) =)





Tävling för alla vintertrötta & bleka =)


Vill ni vara med och tävla? Kika då in HÄR Tjejen som har tävlingen/bloggen heter
"Hemma hos Jessica" OBS: Den avslutas 18/1.....

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja gud HM Home kollektion, den är helt undrebar. Har redan gjort en förbeställning som kommer vecka 8, can´t wait!!!
Ringen kostade ca 1000.- men kolla in Malins hemsida där kan du se mer och även maila henne, superbra service!

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Josse!
Ja vi har skåpet kvar och det går i grått/vitt, och det kostar 500 kr, och du får gärna titta på det om du vill ;)
Kraam Malin

Rosengårdens Inredning sa...

Jag igen...
Det är 3 skåp och det är 120cm brett och 190cm högt...
/Malin