fredag 30 januari 2009

Svar!!

Min senaste undersökning löd såhär:
Du tvingas välja bort ett sinne, Vilket??
Ni svarade:
Lukt: 30st 53%
Hörsel: 7st 12%
Smak: 8st 14%
Syn: 2st 3%
Känsel: 9st 16%

(Bild: Som inte hör hemma i detta inlägget =)
**********
Jag blev faktiskt lite förvånad över svaren,
det är det som är så kul,, att man känner och tycker så olika!
Jag tänker såhär: Att syn & hörsel det fanns inte ens med i mina tankar när jag skulle välja själv! Tänkte att känsel kan ju vara skönt, å slippa huvudvärk, magvärk m,m. Men det tillhör nog inte känsel-sinnet, hmm.. Sååå näää, det fick mä stanna kvar i min kropp... Då va det lukt å smak kvar,,, självklart tänker jag ju då lukt - men det är ju en kuggis för har man ingen lukt så har man ingen smak & tvärtom.... Så nåt av de,,, få de la bli =) =)
Yes, detta va mina tankar kring undersökningen!!! Känner mig ändå lite häpen över att 7st valde Hörsel och 2st syn.... =) =)
Ha de gottit Kram j

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jag skulle inte kunna bestämma mig iaf! Det jag absolut inte skulle vilja förlora är då synen! Hur skulle man då kunna pyssla på samma sätt som man gör nu? Inte kuna se färger, sy, njuta av vackra blommor... nä, huga!

Jag jobbar väldigt mycket med reklam och att tänka på "vad som går hem", vad som är kommersiellt.. så när jag pysslar med bloggen känner jag att jag bara gör det här för min skull, vill inte behöva ta hänsyn till annonser eller hur många som ska gilla en viss sak... men det är ju helt fritt om man vill ha reklam eller inte. Jag förstår verkligen att det kan vara kul med lite extrainkomster!!

Ja, tyvärr är det väl typiskt AF. De vill gärna bestämma över en, komma med "lösningar" som de tycker är bra oavsett om det passar med ens erfarenheter, utbildning etc eller ej. tar man för mycket egna initiativ och försöker föreslå själv hur man ska göra, då verkar de alltid säga nej av princip. För inte ska man få bestämma själv inte!... Nu vet jag ju inte anledningarna till varför du inte skulle få gå på din lösning, men går det inte att vända sig till någon chef ovanför din handläggare?

Hoppas att du iaf känner dig bättre idag!!!!

millandante sa...

Spännande...
Ha en trevlig helg!

Vitt och Blått sa...

Rolig undersökning! Jag missade att vara med, har varit dåligt med bloggbesök den senaste tiden! Kikade in en snabbis och såg din UNDERBARA stjärna som ni har på hallgolvet! Ååh va fin den var! Visst är det roligt när man kan flytta saker och ha sig, håller med och vi försöker att ha samma "stil" i hela huset så kan sakerna få byta lite plats då och då! Ha en trevlig helg! Vad har du för projekt på gång nu? :) Kram Ewa

Madeleine Berglund sa...

Hej! Det blev varm choklad och inte bara en bulle. Men är det fredag så är det. Ja, alltså skatteverket sa till mig att man måste skatta om man har reklam.. Men som du säger, det är ju inga pengar att skatta knappt. *Låstas som det regnar och fäller upp mitt romantiska parply och visslar* Jag läste faktiskt en hel del om reklam och jag passar mig noga för att inte klicka på annonsen. Eller hur, bloggen är rolig och inspirerande..Men som sagt en slant då å då för att kunna investera inredning är inte helt fel..hihi. Tack för ditt utförliga svar, nu känner jag mig lugn och fin. Ikväll är det Lets Dance, inte missa! Heja Morgan! Heja Morgan! Kram Madeleine