fredag 27 februari 2009

Har jag blivit helt Tossig?

Nääää då,,, Visst hänger det en Is såg i vår hall numera! som jag köpte på loppis idag! Butiks-gubben drog en lång historia om just Is-sågar!!!!

- Själv så ska jag ha den till Inbrottstjuvarna (Snuffe, jag och sågen) ett bra Team =) Givetvis oxå som en snygg inrednings detalj..... *enligt mig*

Bladet är så himla skönt slitet, sådär lagom rostigt!!!! :)

Passar perfekt att då få hänga på en gammal handgjord rostig spik...












Vet dock inte riktigt vart denna ska hänga!!! men här sålänge
Lördag imon - Hmmm! vad ska man hitta på då, kan man undra??? Hmmmm....

Blir Nattens klureri.......



Pöss pöss

2 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Superfint!
Jag tror att syster Ruffa också har sågar på väggen :-D

Ang stolarna och rabattkoden. Du skall ange "Villa Hemmet" under kommentarer så fixar butiken din rabatt.

Lycka till och glöm inte att visa bilder!!

Trevlig helg!

- Jenny

Två systrar sa...

:-) på dom med sågen bara!! hihi..måste bara säga att jag vi älskarditt kök!! Ett av de snyggaste vi set!! med fönstret, blandningen av det vita hemtrevliga och det lite råa!! Gattis!! Kramisar C&M