torsdag 5 februari 2009

Vimplar!!!!

Hej hej!
Oj vad jag ha vatt i full gång hela dagen,, Hypnos sen fix och don här hemma, knappt ens vatt här inne, på bloggen, Grrr!!! =) =)
Nu ikväll har jag klippt å sytt, klippt å sytt!!!! Det har blivit lite allt möjligt!!! Men måste ut å jaga tyg känns det som.. Gillar att sy, tyst runt omkring endast jag å Nålis som håller låda, och färdiga resultat läggs på hög!!! Dom ska vi använda i sommar!!! =) =) är alltså inte till oss själva...Tihi..... Tihi...
Mina ögon är tunga - och jag kan garantera att inatt drömmer jag om Nål & Tråd =)
Fy på mig däremot,,, har inte hunnit kolla runt hos er, på jättelänge!! men desto roligare när jag väl gör det,,, då får jag gotta mig med en massa nya inlägg!!! =) *hoppas jag*
Kram j

7 kommentarer:

nea i det gula huset sa...

Tjena tjejen!

Vilka fina vimplar du har sytt! Supertjusigt! Är det dom du ska ha i trädgården eller du har sytt ngt mer? *nyfiken*
Det låter som att du mår lite bättre nu eller är det bara inbillning?

Jag köpte minsann lite tyg idag jag med. Har dock inte hunnit sy ngt ännu. Har nog ångrat mig angående det ena tyget men det finna alltid användning för ett vårigt rosa tyg...eller? :)
Ska iaf sy en löpare till vårt köksbord! :) Får se om det blir imorgon eller kanske en annan dag för jag jobbar ju natt nu! :(

Nu ska jag se om jag kan hinna dricka en hel kopp te utan att bli avbruten!

Natti natti..

chokladblomma sa...

Snygga vimplar tjejen! Är det svårt att sy dem? Har tänkt tanken men det har inte blivit av...
Ha en bra dag!
Nu bär det snart iväg till jobbet.
KRAM

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Nice! Mycket snygg färgkombination, enligt mig!

Ha en bra dag!

Må så gott!
Kram L

Anna sa...

Hej hopp!
Ville bara skicka ett litet beröm! Var ute och kastade mig i kommentarlianerna och hamnade här och gillade!
Tack o hej

Tulipa sa...

Vad du är duktig på att sy!
Kikade tillbaka på dina inlägg, mycket snyggt!
och man blir verkligen sugen H&M inredning när du gör så mycket reklam för dem!!!

Ha en bra dag!

Kram Mariette

Ekebo sa...

Jätte snygga vimplar vad duktig du är. Gillar färgkombinationen. Ha det bra! Kram Malin

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej du!

Vimplarna är superfina! Tycker om att de inte är i pastellfärger som alla andra vimplar man ser i bloggvärlden. Sådana är också söta ( i barnrum)men det var kul att se något annat.

Kram