lördag 14 mars 2009

Har ju glömt Tårtan!!!!!

Ni är så söta som skriver kommentarer, trots att jag ha haft fullt upp, och inte svarat!!! jag vill juh,,,,Jaaaa, Goá är NI....
Det fylls på med "varor" i mitt pysselrum hela tiden,,,, så jäklans skoj!!!
Är precis hemkommen från Svärmor & Svärfar vi har ätit GOD Älg-gryta *mums* (men hur ska vi orka potatisgratängen ikväll nu då????) =) Till Mello??? Tihi,,, de ordnar sig nog....
Fasen, har glömt att göra nån go efterrätt juh,,,, det går ju bara inte,,, de måste ja hinna fixa =)
Vad ska ni äta för något Gottit????
i efterrättsväg???






Stora kramar till er alla :)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Josefin!

Här blir det godis, ostbågar o lite vin till Mello ikväll, lillasyrran kommer hit o ska sova över,det ska bli kul!

Men åååh säger jag bara om de söta hjärtanen! Det blir nog en beställning till från mig snart, hihi! Lillebror har fått en bebbe för några veckor sen, jag tror bestämt att han vill ha ett sånt fint hjärta:)

kram Jenny

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vad fina saker du gör!!
Vill ha några vita hjärtan med tryck text... :)
Beställning kommer!

Vi äter chips, ostbågar o smågodis!! Mums!

Kram Jeanette

Anonym sa...

Vilka underbara hjärtan! Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Ingen efterrätt idag...Vilka fina hjärtan.

Kram Anne