måndag 30 mars 2009

Rutigt Golv...

Hallo på er...
Igår hände de endel grejer i rummet =) Taket är numera Vitt ;) kanske skrev otydligt ang hur de blödde igenom, överallt där vi INTE hade lackat blev det gult!!!! fast de känns som ett vanligt problem,,, vi tog en annan färg - vips så blev det bra =)
Elementet blev kanon,,, precis exakt så som jag ville ha de =) Rått & Härligt!!!!
Gjorde Grå rutigt golv ;) som oxå blev jättebra,,, - å de va verkligen skit enkelt att göra! Det är alltid bäst att göra på sitt egna sätt,,,
då blir det bäst!!!!!

Tycker att dessa färgerna är så himla snygga tillsammans! både matrialet och känslan blir super "enligt mig"



Har endel saker som jag vill dona med idag,,, :) kul med Projekt - då mår jag bäst!!! de vet ni =)
Svarar på era frågor när jag får lediga luckor i schemat *fniss*
Tjing tjing!!!

6 kommentarer:

johanna sa...

Hej!!!
åååååå så jäkla fint ni får det!!! Ni har otroligt bra smak och är så duktiga. Stoooor kraaaam till er!

VITA NYANSER sa...

Vad KUL att se vad du pysslar med = )!!! Det blir ju JÄTTEFINT!!! Vilket jobb! Det blir ju en del att maskera = ). Vad ni har jobbat på och hinner jättemycket!

Måla på= ). Kram L-L

Från koja till slott sa...

Gud vad fint det blev med det rutiga!!! Herregud, hur kommer du på allt???? Och hur har du gjort för att få mönstret så jämt och fint??? Nu får du avslöja dina knep!! ;)

Kramar Pernilla

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Det blir verkligen skitbra! :) Skulle du göra rutigt i hallen oxå eller var det någon annanstans? Det kan kvitta för det blir tydligen helt underbart vad du än tar för dig! :)
Vi får ta och prata om det där med färgval någondag!

Ha en bra dag tjejen!
Kram kram

LantlivsAnette sa...

Ojjj..ojjj vad du är flitig..himmel alltså !!
Jag har alltid velat ha ett rutigt golv, men hur tusan gör man ??
Om du har tid så vore det roligt att du förklarade...jag har ett hallgolv som snart ska piffas till..
Ha det gott
Kraam Anette

Grodmamman sa...

Så snyggt det blev! Duktig du är, men det visste vi ju redan!;)
Kram