fredag 6 mars 2009

Vår Feeling inne.....









Det är Fruktansvärt tråkigt väder ute idag, Regn, Grått å Ruskigt!!!! Fy bubblan!
Då får man allt gå och kolla lite extra, på Vårlökarna som blommor lite överallt..
Och tänka Snart - Snart "åker Bikinin på" =) Plus att jag gillar sånt som andra tycker är dö trist,, Exempelvis Klippa gräset - de tycker ja ä kul! å så luktar de så gott =) 0)
Nyklippt gräs Mmmmmm.... =)
Nähe, undra om Snuffe å jag ska ge oss ut på en lång promenad,,, bara tanken av att komma hem sen, genomblöt och frusen!!! Grrrr....
Ha de Gottit!


3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ja, våren ser jag fram emot, men inte bikinin!:) Känner mig som en valross just nu, så det är tur att det kommer en vår först!
Jag kan faktiskt tycka att det är ganska rofyllt att städa jag också, men då vill jag vara själv hemma och slippa tänka på mat och var alla andra håller hus!:)
Och du, hos mig får du svamla hur mycket du vill! Det är ju det som är du och bl a det som gör att jag tycker om dig och din blogg!:)
Kram

Fröken Fräken sa...

Ja, här är det grått också, plusgrader men inget regn. Kan ju bara tänka mig vilken sörja som det då skulle bli med 80 cm snö...! Längtar så klart efter vår på riktigt, men det där med bikini bryr jag mig inte om.. ;-)
Har piggnat till lite så jag ska försöka ta mig samman och städa och vädra ut lite förkylningsbaciller. Har fått hem lite roliga saker också; prenumerationspläd från Allt i Hemmet (tror du att det går att färga en blommig pläd??) och ett par vita gardiner från Ikea (kopiöst snett sydda enligt mig så det blir att sy om, men tyget är finfint!)

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Josse!
Härliga bilder du visar som vanligt....
Snälla kan du inte visa dina nya Tolixstolar....
Jag är sååå avundsjuk ;)

Ha det gott och Kraaam från mig