lördag 18 april 2009

Dörra is väck....

Dörren är väck......
In till mitt Dressing Room :)

Man får ju ta med sig inomhus jobben ut - när solen skiner för fulla muggar =) Slipning, spackling och sen färg! så blir även denna dörren fin... Ni kommer kanske ihåg att den va klädd med panel *skumt* men noppe icke längre =)
Dörra ligger på Balkongen nu....




Vi är såååå sugna på att RIVA,,, Grrrr,,, men vart???? har ju lite som ska målas först innan nästa projekt drar igång! Tänk sen när alla rum är klara, då får man börja om igen =) För jag vill aldrig ha slut på projekt.... =) då är det ju bra att man tröttnar fort och att nya ideér kläcks lika ofta som räntan höjs =) =) =)
Nästa Rum som står på tur blir nog just min Klädkammare!!!! Har många ideér - men inte en klar bild,,, det får man bäst när man är "mitt i renoveringen" då man hittar otippade gömmor och balkar bakom väggar & små hörn =)




4 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Jamen välkommen hit till mig om du tycker att projekten tryter!! Jag har liksom hur många som helst här och det händer inte ett jota... förstår inte hur jag kan blogga överuvudtaget. Kanske får jag fixat lite möbler i sommar i alla fall... vi får se :)

Lycka till med dörren! Den blir fin!

Kram Jenny

Grodmamman sa...

Skönt att kunna stå ute och greja!
Här ska klädkammaren också göras om. Har varit på gång länge, men det kommer hela tiden andra större projekt emellan.
Kram

Ett skönare liv sa...

de blir nog jätte fint :) precis som allt annat! ha en underbara lördag eftermiddag, här skiner solen :)
kramar nadja

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Ja visst är det härligt med att ha en massa projekt på gång, man känner att man lever då! :-)

Dörrar kommer med all säkerhet att bli kanonfin.

Jättefin bild på öppna spisen!

KRAM
Helena