måndag 20 april 2009

Nybakat!!!

Hallooooo!!!!
Idag svängde ja ihop lite T-Bullar! Så gott att ha i frysen!!! Ni hittar receptet bland mina baktips - längst ner på sidan!!!
(om ni inte redan har gjort dom=) vill säga....



Jag babblade ju innan om att vi köpte en sak till på loppisen!!!!
Yes, detta bordet med klaffar och liten låda!!!
- Vart ska jag ha de??? Absolut ingen aning - men saken är ju den att jag inte kan gå förbi saker som jag gillar till ett lågt pris!!! =)
Detta bordet kostade typ som Mjölk, Smör, Bröd och en Tidning = Billigt!
Eller så kan man jämföra med, 3 cm av en Tolix - stol
Eller 1 flaska Vin.... *hihi*
På den vita lappen stod det 120kr!!! och det betyder Röd lapp för mig, herre min skapare - klart att de hängde med hem =) =)




Imon ska jag till min Healare eller oxå kallad Läkare =) har skrivit upp mycket på min lilla lapp! annars glömmer man hälften!!!!
Tjing tjing!!!!!

22 kommentarer:

Fias Drömmar sa...

Hello!!!
Vilket läckert bord du hittat, riktigt fynd =)
Tänkte höra hur det går med kotavlan jag beställde i torsdags? =)
Må så gott.
Kram Fia

Fias Drömmar sa...

Åhhh vad roligt det ska bli!!! =)
Har förberett platsen för den =)
Hoppas att jag inte stressade dig, var absolut inte min mening.
Stor kram
Fia
Ps. Ser sååååå gott ut det du bakar, måste kolla in dina recept.ds

VIT och PASTELL sa...

Oj, oj här går det undan! Golvet blir jättebra vitt. Det var rätt val ;-)
Attans bananer vilket bra pris på bordet! Skit snyggt!

Kram Maria

gamla skolan sa...

Vilka fynd du har gjort , både bordet och det grå skåpet är ju kanonköp ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Från koja till slott sa...

Superfina fynd du gjort tjejen!!! Snälla, snälla Josse kan du inte avslöja vart du åker på loppisar, jag bor ju inte så långt ifrån och jag är så himla sugen på att hitta några riktiga godbitar!! Please!!!?? ;)

Kramisar

Stjärnor & Champagne sa...

Haha, bordet är ju urgulligt, LYSER röd lapp, så billigt. Vad skall det bli för färg? Eller skall det bli som det är? Golvet blir så fint i vitt. Hm hur har det gått med spikmattan??????

Kram Anne

Grodmamman sa...

Gillade det där bordet mycket!:) Så fint!
Lycka till hos läkaren imorgon.
Kram

Piffa och Puffa sa...

Så duktig du är som bakar. Sen jag började jobba som hemkunskapslärare har jag blivit jättedålig på att baka. Jag är så trött på att stå i köket då jag kommer hem så det får mannen göra. Mot att jag då diskar och gör rent efterråt, men gärna för mig.
Kramar Anette

Marits vita skrin sa...

Hej älskade vän.

Inte gör det nåt att du glömt dom där mallarna heller. Jag vet ju att du har haft fullt upp nu på slutet.

Vill du att jag mailar över min adress till dig igen?

Jäklar vad du fyndar hela tiden, vad har ni för dunder loppisar där i Blekinge.

Kram kram

VITA NYANSER sa...

Hej vännen!

Tack för att du tänkte på mig och alla mina lådor, suck vad jag har målat. De rackarna hade röda ditskrivna siffror från någon spritpenna och det gick igenom hela tiden, så det blev shellack och hur mycket färg som helst, men nu är den KLAAAAAR!!!! Jag bara njuter! Den blev inte som jag hade tänkt mig (som alltid), jag hittade inga bra beslag, men jag är ändå NÖJD. Vad jag har MÅLAT!!!!!!!!! Har nu bara lite kvar....

Men vad kul att titta på din sida och dina loppisfynd, gillade skåpet jättemycket! Ditt bord var ju oxå så himla fint och billigt! Golvet och det rummet ser helt superfint ut! Det är så kul att förvandla och förnya.

Ha det superduperbra och spännande imorgon = ), hoppas han kan hela dig så att du mår BÄTTRE!

Stor kraaaam L-L

villan vid vilan sa...

Vilket fynd!!!! Och vad kreativa ni är jag blir sååå avis för hemma hos oss är det sådan stiltje just nu på all renovering....men vi har ju bara hållit på i fem år...ha ha och så tar ju jobb och småttingarna så mkt tid...men det går ju mot ljusare tider nu så det ska väl bli andra bullar här med snart..hi hi så tack för trevliga recept...kram till dej!!!!

Zun sa...

Ett riktigt fynd vill jag lova!

Ha det gott!
/Zun

K sa...

Men guuu vilka loppisar ni har därnere då ;D Såå billigt, d skulle kostat myyycke mer här...turgumma där!
Kraaam/K

Galleri MochB sa...

Du får gärna skicka bordet åt oss! Lillasyster behöver ett skrivbord till hösten då hon börjar skolan, och jag har sökt en tid efter ett liknande med en låda framtill... ;O) Jättesött! Du hittar säkert någon plats åt det! Ha en bra dag! Kram Mia

Mrs T sa...

Hej!

Jo, jag har sett attt ni ofta tar er an trägolv i ert hus, ni är så duktiga på det. Det var ett tag sen vi gjorde något golv hos oss sist men nu var det dags igen. Ska slipa i helgen. Längtar!

Kram Madde

Bygatan sa...

Men vilket BORD!!

Vilken turgumma! Häromkring ser man aldrig såna fina möbler. Tröttnar du så skicka det med adress dalarna med bussgods, hihi

Kram Lena

Hanna sa...

Vilket jättefint bord har du hittat!

Din blogg är så underbar, har bara suttit och njutit. Nå måste jag jobba lite också :)

Ha en bra dag!

Kram

chokladblomma sa...

Vilka fina loppisfynd du har gjort! Både skåpet och bordet är jättesnygga!
Lycka till hos läkaren idag!
Kram

Anonym sa...

Till Lisa!!!!
Jag ser nog allt att du är här inne å kikar!!! Grrrr, snart ska jag köra!!!! smått nervös.... Men Alfe palfen är ju snälle =)

Jobba på å sitt inte å surfa runt snuttan!

Kraaaaaam j

Ekebo sa...

Hej där! Vilket loppis fynd önskar jag kunde göra sådan någon gång. läkar besök låter inte så kul men hoppas det går bra. Kram malin

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Josse!
Jo vi har den mailen ihop.
niclas.ingemarson@telia.com


Kraaaam

Everyday living etc. sa...

Oj, vad roligt att hitta ett billigt klaffbord för en billig peng, det är inte det lättaste. Såklart att man ska passa på, vem skulle kunna motstå =) Jätte fint var det.

Kram