tisdag 14 april 2009

Olika Nyanser av Vitt.

Japp här kommer ännu mer Hotell Rosendal =)
- Jag gillar ju inredning (nyhet) därför älskar jag att kolla, kolla kolla på olika inredningar!
Det är ofta som jag tycker att någon har det jättefint, men sen kanske man inte vill ha det så hemma hos sig själv,, det är ju det som är viktig motion för ögonen, att kolla in olika stilar & inredningar för att kunna utveckla sig själv.... och nypa åt sig Go bitarna (även om det "bara" är en liten list) så är det bra att samla ihop olika tankar & ideér -
japp där uppe - uppe i knoppen, där får det aldrig stå still.... =) =)




Från det vita härliga Lantliga köket kommer vi in i sovlyan!


Underbara brädgolv, laserade, vitvaxade eller pigment - noppe vet inte vad, men snyggt är det!
Här inne samsas märken/möbler som Watt & Veke, Mimou, Kartell &
1700-talets svängda Rokoko...





Nix - här blir man absolut inte sugen på att gå och nana???? Eller hmmm, Ooohhh vad jag ljuger dåligt!!! =)



Tapeten (Mimou) går igen i alla rum - ger en hemma känsla på nåt sätt! man känner sig inbäddad =)
så mysigt såååå....





Självklart ingår det ett romantiskt badrum som pricken över I =)


j :o)


5 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Vilket absolut underbart ställe! Där hade jag mer än gärna spenderat några nätter. Och KÖKET - det var sååå vackert också!

:)

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Lovely lovely lovely!

Kanske får ta o boka in en hotellweekend med mannen där!

Jeanette

Ulrika sa...

HEJ !
Din blogg är alldeles alldeles UNDERBAR... :-)
Det kan inte bli för mycket hotellbilder heller, jättetrevligt inslag.

Kram från Ulrika i Sandviken

S o F sa...

Vill bara tacka för alla bilder och inlägg från Rosendal. Det har varit jättekul att få titta in där via din blogg.

För mig var det oklart var någonstans i Sverige detta Hotell låg (kanske har du skrivit det någonstans men jag har missat det), men på en annan blogg så jag att det var i Ronneby. Eller hur?

På den rundturen/"öppet hus" hade jag gärna varit med.

Ha det gott!

bykerstin o. butikblandannat sa...

Blekinge ska vara ett trevligt ställe har jag hört :)

Jag packar väskan...

;) Kram Kerstin