måndag 13 april 2009

Vem vill inte sova här????

Det fantastiska Hotellet som faller mig helt & hållet i smaken ägs av Inga-Lill Sevig,
*tänk vilken lycka* Med hjälp av Malin på (mimou/Mairo) har dom renoverat och inrett det mesta i Mimou´s sortiment... kan det bli bättre?? Plus att båda tjejerna gillar att blanda nytt & gammalt - som jag tycker är ett måste, för att få fram en riktigt bra känsla i ett rum - hus & som helhet.
- Varje rum har olika stilar - super charmigt! min tanke är genast hur fasiken man ska lyckas välja, som sovgäst. Varje rum har ett riktigt kök, som iallafall inte jag tror är så vanligt! men kändes super lyxigt.
- Jag skriver, hur jag uppfattade varje rum och känsla, från min egna synvinkel, !
Eftersom det är kväll - och sängen väntar snart så blev ju detta lyx hörn till säng en självklar början på vandringen i Villa Rosendal.....









Vem vill inte krypa ner i en säng som är bäddad med lyxiga sängkläder från mimou.... Jag hade inte tackat Nej =) Det är ju nästan så att man får hyra in sig för en natt - bara för att få sova, sitta & titta, diska, laga mat, kolla på Tv,n från sängen under japp ni vet "mimou" =) - jaaa, allt blir man sugen på i ett sånt härligt rum....
OOOhhh, mer mer mer kommer,,, alla fina lister, underbara gamla golv och spännande färgsättningar, såna saker som bara jag fastnar för... :)
Tjing Tjing


4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Usch superfint Josse....Ni får ta in en natt eller två..

Kram anne

VITA NYANSER sa...

Det var verkligen fint, åh, färgsättning, lampan, ja, så superfint. Du är som mig kollar in liser och byggmaterial och bara njuter = ). Skönt att höra fler som har detta detljseende.

Vad kul att få ser mer = ).

Ha en skön dag vännen!
Kram l-l

Dicksonska våningen sa...

Så fräck huvudgavel!
På Sb nord hittar du några till som är ganska roliga!
Kram Annika

Mitt hem är min borg sa...

Ojj.. vilket häftigt hotell.. Jag håller med.. där vill man sova..

Kram på dig!!