lördag 30 maj 2009

Målning....

VART HÅLLER JAG HUS????? kan man undra,,,
hepp hopp - jag har fullt upp med allt möjligt =)
Just nu målar jag våra "Trådrullar"





Årets Första DOPP - har Snuffe gjort idag =)
På vår Motions runda i skogen vid sjön...
2 andra hundar stog å drack från sjön,,,, Då stegar Snuffe fram med bestämda steg i vattnet,,, traskar tills han inte når botten och tar några simm tag.... =) upp på land å rulla runt och sen i igen,,,, flera gånger!!! KUL,,, nästa gång får jag ta med fika korgen.....
- Grrrr, har inte haft tid till att kolla runt hos er alla!!!!
Desto mer inlägg när jag väl tar en kik kanske =)
Kraaam j

4 kommentarer:

Beas sa...

Vad fina de blir! :-) Maken har några på jobbet som de ska skicka iväg, de har jag tänkt lägga tassarna på istället. :-)

Lilla huset på prärien sa...

Ha, ha vad roligt det lät med Snuffe. Han är en riktigt våglig hund det där! Vår Rocco är en riktig badkruka!!

Snygga "trådrullar" också - blir det bord av dem eller?

Gillade dina fina lampor där i förra inlägget också :)

Kram Jenny

Grodmamman sa...

Modig Snuffe! Bada är inget jag hade velat göra än!:) Vi har dock 21 grader i skuggan, så barnen har vattenkrig hos grannen!:)
Vad ska du göra med trådrullarna? Blev snygga i vitt i alla fall, men vad blir inte det!:)
Kram

Kaylovesvintage sa...

great for a photo shoot