fredag 1 maj 2009

Röda & Blåa Bär....

Hej hej....
Pigg som attans vaknade jag tidigt idag =) *skönt*
- Grönsakslandet utökas lite hela tiden med olika mumsigheter!!!
Nu finns även Jordgubbar (endast 2 plantor, för jag är allergisk och vill inte bli FÖR sugen)
=)


Amerikanska Blåbär!!!! En buske som kommer att bli stor, så man slipper knä böjs plockning =)






Dörrar och fönster på vidgavel och skillnaden mellan ute och inne finns knappt! Lister spikas dit och målning av olika saker är dagens doning!!! Samtidigt som man springer ut och in för att kunna njuta av vädret =)
Självklart Grillning ikväll och mina ben ska få vila =)
Ha de gottit!

4 kommentarer:

Sophy - What U See Is What U Get sa...

men va hemskt o va allergisk mot jordgubbar :s

Gårdsromantik sa...

Amerikanska blåbär såg jag igår på blomsterlandet - blev så sugen på dem - men jag vet inte om dom övervintarr hos oss?

Kram Maud

Grodmamman sa...

Jag har också amerikanska blåbär och jag har hört att man måste ha två buskar för att få bär. Vet inte om det är så, men jag har två och blåbär får vi!:)
Härligt när ute och inne blir ett!:)
Kram

Millas hem sa...

Läckert!

Ha det gott!

Kram Camilla