lördag 5 september 2009

TACK =)

Ett JÄTTE stort TACK till er alla som skrev så snälla kommentarer! Och att ni tror på mig =) känns superskönt!!!!!
Det kommer bara vara en massa roliga saker nu framöver,,,, Jag längtar och njuter! Ni få hänga med på Butiks lokal renovering och allt vad de innebär =) massa roliga jippon m,m. m,.m m,m Med mera =) Jaaa, som vanligt hänger ni med mig på allt =)
Bloggen kommer utvecklas jätte MYCKET och jaaaaaaaa, jag är såååå GLAD....







Vi va på Bio igår,,, BECK!!!! Och mycket popcorn till de,,, =) Lördag, Regn, Jag ler, myser i hjärtat!
Ha de gottit Å en stor kram till er alla....

9 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Höll ju på att glömma länken imorse.

Men nu är den där bruden.

Kram på dig.
Marit

Niklas sa...

Superkul låter det verkligen. Vet du var butiken kommer att vara ännu? Trevlig helg/Niklas=))

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att få följa med i allt om butiken. Så spännande att se hur bloggen blir.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Tessan sa...

Hej! Mys på ikväll, det behöver man när det är helg. Grattis och Lycka till med den nya butiken.

EN INREDOHOLIC sa...

Men du STOOOOOORT lycka till!! Vad roligt att dina drömmar uppfylls. Vet själv hur det är. UNDERBART!!!

Jag har bott i Ronneby. Pluggade till civilekonom där :)

Älskar din blogg!!
KRAMIS
Jannice

Ann-Louise sa...

Grattis vad kul att du får leva din dröm!!
Ska följa bloggen med spänning nu, men har alltid gillat det du visar och skriver.

Stor kram och lycka till

Grodmamman sa...

Ska bli så kul att få följa din väg till en egen butik. Undrar vad du ska hitta på under vägen?!?:)
Kram

Tulipa sa...

Godkväll!
Vilken bild! Kan det symbolisera att du är på hugget *ler*!

Stor kram!

nea i det gula huset sa...

Hej du bruttan! :)
Men fy vad trist med skallavärk! Pisstråkigt till och med! Var det Beckfilmen som var så spännande igår att du fick huvudvärk?;) Var filmen bra by the way??

Det låter ju väldigt bra med golvet! Men jag tycker att vi börjar med 30kvm om ni har det hemma för det är ju inte säkert att vi behöver 60kvm. Vi kan komma nästan när som faktiskt! En kväll mitt i veckan eller nästa helg. Hur har ni det?
Jag ska höra med Mange hur hans vecka ser ut!

Var inne och kikade på dom kläderna vi pratade om! I like it a lot!!!! :) Skitfina kläder ju! :) Det kommer bli en stammis av mig!

Ha en mysig kväll!
Kram Nea