fredag 30 oktober 2009

Baby Överkast eller Filt!!!!

Nu är Lapptäcket klart!
Blev några Mormors rutor som dekoration och en Orange Virkad kant! Knall lila baksida!
Jag gillar att blanda tyg och just garn,,, blir en sån speciell känsla,,,, och ser mer arbetat ut....
Jag är supernöjd! Hmmm, vill nästan behålla de =) Hi....
RETRO,,,, i like!!! det är så tacksamt att göra barn saker,,, man får gräva sig in i alla möjliga färger! Just därför som jag älskar att sy barnrums piff, som jag kallar de!










Kram kram j

7 kommentarer:

Skatan sa...

Cool filt! VIsst är det kul med barnsaker. Bortsett från färgbomberna blir de ju färdiga någon gång tack vare deras litenhet...

Trevlig helg,

Anna

Huset utanför stan sa...

Super superfint! Åå vad du är duktig! Hur hinner du med? Blir så himla inspirerad av din blogg!

Mamma Mimmi sa...

Du är så fantastiskt kreativ med allt ditt underbara barnpiff. Vill ha! Ha en skön helg! Hälsningar Mimmi

Bralliz sa...

Ååå, vilken underbar filt :)

Kraam Alice

Bare Beppe sa...

Så flott det ble!!! Tror jeg må i skapet, og lete etter litt lappestoff jeg også :) Takk for inspirasjon! Klem Beppe

millandante sa...

Det syns att du gillar det!!! Så fint och färgglatt!! Me like!
Kram

Att ha det gott sa...

Det var fint
ett sånt skulle jag lätt vilja köpa åt mitt barnbarn