onsdag 28 oktober 2009

Jag har varit Dagmamma =)


Snuffe ha fått en ny vän!
Det är Lisa som har blivit sambo med denna Elvis! som är 2år, och behövde ett nytt hem... Så dom ska hålla varandra sällskap när jag/Vi jobbar! Kanon bra för våra "moders hjärtan" Dom har verkligen funnit varandra!
Idag har vi haft fullt upp med olika aktiviteter! Så det va en Glad men trött Elvis som mötte sin Matte Lisa nu.... Lekis dagen är slut för idag =)=)
Snuffe kommer nog sova i 2 månader nu "haha"


Typiskt att mitt öra har vänt sig, precis när mamma fotar!!! hmmm.... =)
/ S



Även Dagmamman/Bloggaren/sömmerskan m,m. =) Är suuuper trött!
Kraaaaaaam j

2 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Gud vilka sötisar!!
Och Lille Elvis påminner mycket om en boxer i nosen! Vi förlorade våran älskade boxer, Albin, i somras :( Så jag blir extra kär när jag ser någon som påminner det allra minsta om en boxer.
Bra idé med dagkompisar! Det tror jag är ett mycket bra alternativ när man jobbar.
Kram kram Anna

Lisa sa...

Åhh så fina dagispojkar!! haha sötnötter