fredag 9 oktober 2009

MIN LOGGA =)=)=)=)


17 kommentarer:

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Såå snygg!!

Då väntar vi bara på att du ska slå upp portarna :)

Kram Jeanette

fröken knopp sa...

Ur snygg!!!

Hm..väntar bara på att du ska öppna..!!! :)

kramar elin

Kamomilla sa...

Nu är det riktigt riktigt på riktigt!!!!
WoW!

kjersti sa...

Utrolig fin logo Josefine, veldig deg da:)
Veldig spennende å følge deg i denne prosessen, du kommer til å gjør stor suksess med butikken din!!
Masse lykke til!
Ha en riktig fin kveld:)
Klem Kjersti

johanna sa...

Jättesnyggt!!!! När öppnar ni är ju såå nyfiken?=
kraaaam

Pieni Lintu sa...

yeppeeeee!!!! :)

♥ Fyra årstider sa...

Snygg! Jag sitter med och slipar på en logga. Hur gör man för att få en bra skärpa? Jag har gjort min i power point.
Kram Lotta

Jessica sa...

Hej,
snygg logga! Roligt att läsa om din butik - det kommer att gå superbra! Bra att du ska ha webbutik också, det ser ut som du har en hel del fint på hyllorna :)

Hoppas du får en skön helg,
kram
Jessica

VIT och PASTELL sa...

Läcker logga! Du ska öppna butik och jag har startat en ny julblogg! He, he. Inte lika mycket jobb dock!

Kram Maria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Snygg!!

Ååå såå söta elefanter nedan!! Tur de kan se nu..vilken favorit har de?;)

Kram millan

Grodmamman sa...

Super snygg logga!
Kram

mi-rachel sa...

pen og enkel logo.

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Perfekt logga. Faktiskt precis vad jag förväntat mig.

När ska du öppna butiken?

MVH Madde

BLOGG I THAILAND.SE - Följ vårt liv genom världen sa...

Riktigt snygg! Stilren o fin :)

kram!

http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

LantlivsAnette sa...

WOW !!! kanon snygg logga !!!
Kraaaaam Anette

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Snyggt!

Stilrent och konkret, budskapet går fram direkt..fin-fin!

Ha en bra dag!
Kram Lina

Sandra sa...

Tjusigt!

Nu väntar vi bara på att du ska öppna din fina butik!

Sandra