tisdag 20 oktober 2009

Mys dagen istan!!!!!

Japp - vi är redan hemma!
Vi gjorde allt som vi ville!!!!
Jag och min Shopping Vän Alex =)




SÖTASTE måltiden till Alex...
Den va såååå liten å söt!
Brödet gick ner och lite petande i moset =) Kul när man numera kan beställa mat till honom oxå.




Hamburgaren ser stor ut - men den va som en liten skorpa =) hihi



Kolla in mitt dassalock.... Mums LÖÖÖÖÖVBiff =)
Och vet ni vad kul,,, när jag kom hem så stod här en pall med saker!!!! =)
Så nu ska jag till Butiken =)
Kram kram



4 kommentarer:

Dona blogg sa...

Söt han är i sin lila mössa :)
Tonåringen här hemma suktade också efter en lila huvudprydnad.

Lova och visa vad för något kul du packar upp i kväll.

Kram kram

Två systrar sa...

Vilken mysig dag!! Hittade du något kul i butikerna? Kram C&M

Två systrar sa...

Hej igen! :-) Satt och bläddrade runt på din underbara blogg, var länge sedan jag var inne :-) Såg att du hade borste från Iris Hantverk , jag jobbar för samma koncern som dem, Iris Hadar, Almåsa Konferens. Har du sett hantverks fina ankborstar? Jag ska hålla en föreläsning för Iris i morgon så nu sitter jag i Norrköping och laddar :-)
Föreläser om bemötande och berättar om min story. Du kan läsa repotaget i förra nr av mama eller på vår blogg! Kram till dig som har sveriges finaste kök! hihi
Charlotte

Hwita Villan sa...

Men gud vad smarrigt det där ser ut! Nu blev jag hungrig!

Ja visst är det kul när barnen växer upp! Min son är 2 och det är så kul att han förstår det man sägeer och man utan problem kan ha med honom på olika saker.

Ha det bra!

Kram M