söndag 18 oktober 2009

Titt ut.....


Ho ho ho ho
Hoo
hoho ho ho ho
Har nu suttit här och Hoát,,, för att se vilka bokstäver som Ugglan Hoa fram...
..... *haha*





Precis hemkommen från Solariet,,, Mmmmm!!! Min njutning,, så varmt å skönt med musik runt omkring mig....
Väntar nu på Filip & Fredrik,,, och suktar efter en KALL Coca Cola!!! Grrrr, attans mä.... =)=)
Ny vecka på ingång :) Wiieee,,,, visst ä det härligt,,, massa nya dagar!!!! =)
Kol svart ute och massor av stjärnor, frisk klar luft... Mmm, Drog några extra djupa andetag - för att få en liten extra lugn känsla i min kropp. Jag använder ofta mina Hypnos övningar! Det är viktigt att vara ute, ANDAS djupa långa andetag, samtidigt som man ska tänka en massa saker m,m. Väldigt väldigt bra......
Längtar till morgon kaffet imon sen ska Snuffe å jag ut å Gå en Lååång härlig Runda!
Men som sagt, nu är det Tv,n - till de ett glas Citron vatten =)=)
Kram kram

10 kommentarer:

Dona blogg sa...

Här är det då alltid kul att kika in!!
Uppiggande, inspirerande och härligt!
TACK för det :)
/Pernilla

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...goaste du = )!!! Ho,ho....

Kram L-L

Tulipa sa...

Godkväll!
Stjärnklart och friskt..men inte en solgnutta på mig...bara tänkt tanken...*hihi*...det blir man inte brunare av - bara blekare...

Japp, ny vecka och nya friska tag med härligheter!

Kram Mariette

millandante sa...

Ho ho... underbart att titta in till dig efter några dagars uppehåll!! Wiiii så mycket som händer i butiken! Förstår att du mår riktigt gott! Längtar ner till Blekinge snart...
Kram goa du!

johanna sa...

Hej
men du du är ju helt otroligt duktig!!!! Så fin och vilka underbara tyger du använt!!!! Eran butik kommer ju bli sååå mysig!!
Stooor kraaaam (obs du fick mail från mig )

Eva sa...

Önskar dig en superskön vecka!! Hoppas morgonkaffet smakade gott :o)

Kram Eva

Bare Beppe sa...

Så flott du har det i butikken! Må absolutt titte innom, om man er så heldig å være på de kantene engang :) Klem Beppe

BLOGG I THAILAND.SE - Följ vårt liv genom världen sa...

Såå fina saker du för hem :)

Kram!

http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

bykerstin o. butikblandannat sa...

Följer din blogg hela tiden. Så himla kul med butiken och se allt snyggt du gör!! Kram Kerstin

Johanna sa...

Oj vad mycket fint! Ser fram emot att komma och titta :-)