måndag 2 november 2009

SnutteFilt...

NÄMEN hejsan hoppsan, vart håller jag hus?????
Tihi, japp jopp, ni kan la ana!!!! =)
- Vi har flyttat in Tv,n till sovrummet nu =) så jag ligger i sängen nu, har er i knät och virk nålen.... =)


Vad virkar jag???? Jooo, såna här Snuttefilts kanter!
(den ä halvklar)





Idag ha mams å ja vatt en snabbis istan,,,, köpte 2 par snygga skor!!!! =) Dörr matta till Butiken m,m.
- Jag borde egentligen åka å sola näsan lite, men ack så skönt jag ha de här med er och min
Kylda JULMUST =)=) I LOVE
Snart börjar "ULLARED" på Tv,n.... Haha, alla galna människor, jag ha vatt där 2 gånger. Å jag fattar inte vad de ä som folk gillar! Man kan ju hitta allt här,,, till samma priser! jag hittar inte mycket där... Jag menar hur kul ä det att köpa upp ett tvål lager!!!! *fniss* Dom ä galna, nån handlade för 27 - tusen,,,, Hmmmm =)
Hoppas att ni alla har det bra där ute i höst mörkret,,, och tack snälla alla som mailar så goá mail till mig =)=) Jättekul...
Kram kram j

10 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Ja herregud Ullaredet......Har varit där 2 ggr och åker nog aldrig tillbaka hihi. Vilken energi du har vännen, blir alldeles matt fniss fniss Tur att du har det för här finns knappt någon.

Kramis A

Ulrika sa...

Hej hej.
Kul att du gillade mitt inlägg om besöket hos Mediumet :)
Jag la en länk till hennes hemsida i det blogg inlägget. Och hon finns här i Ronneby. Känner en del som också har varit hos henne och alla är lika nöjda. Jag har inte hört nåt negativt om henne.
Kramis!!!

Unknown sa...

haha jag o sambon satt här i soffan o skrattade åt vilka folk det finns. helst otroligt!
lite läskigt när man tänker efter..

Goa sa...

*skrattar*...Ullared,ja...
-engång så stod jag inklämd i en hörna av mängder med galna kvinnor som skulle göra livets fynd. Jag var liksom fast, för de hade parkerat sina överfulla vagnar runtom mig. Till slut tog jag sats, skrek och sprang genom högen med min vagn! Jo, det är sant...jag fick panikäckelkänsla..:)
Så du ska veta att...jag fattar inte heller Ullared feelingen?!? Jag har bara mått dåligt de få gånger jag har varit där..:)

Men du...Jag beundrar dig!
Du är fantastisk!

Puss o Kram och den bästa dagen till dig...

millandante sa...

Hihi... har också varit där två gånger...MEN JAG LÄNGTAR DIT IGEN!!! Gillar ju den där lite galna känslan och jag gjorde verkligen fynd båda gångerna! Missade domumentären igår, men det är väl en serie tror jag..
Så härligt det lät med tv:n i sovrummet, julmust och oss i knät... Mysigt!
Kram

Maya: sa...

Hei! Takk for kommentar, og for en søt blogg og bra stil du har! Liker den lyse/industrille stilen jeg ser på bildene her. Veeeldig inspirert...

Maya

Dona blogg sa...

Du är så kreativ du! Alltid något på gång. Gillar de virkade kanterna :)

Kram till dig!
/Pernilla

Eva sa...

Tänk om jag hade bara hälften av din kreativitet, så lycklig jag hade varit då!

Kram Eva

Anonym sa...

En sak med Ullaredshopping är också att folk tror att de gör fynd o sparar pengar, men jag tror nog att ganska stor andel är oövertänkta köp som blir liggande/ för gammalt/bidrar till slöseri (jag har ju ändå så många tvålar/soppåsar o andra grejer...). Jag tyckte inte ens förbrukningsartiklarna var speciellt billiga när jag var där... Som sagt. fenomenet Ullared är nog en historia för sig..

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar