måndag 9 november 2009

Svart - Grön - Röd "Fest tips"

Wiiieee, hej på er!!!!
Attans, jag har inte kunnat kommit in hit förrens nu,,,, Blogger har krånglat!!!! Idag har jag packat upp Nya Fina Snygga klänningar, som passar perfekt till alla olika fester som kommer nu! I Grönt, Svart & Rött!!!! Sååååå fina! Med en stor Blomma fram och ställbara band, dessa kommer även finnas i Webb Butiken sen...







STOOOOR härlig Blomma!
Priset är 299kr "lagom pris"
Har även nyss packat upp lite Nya Inrednings saker, som kom idag, från en helt
NY leverantör =)=)
Massa nytt =) Kuuul....



TJING
Imon ä det Butiks jobb, jag Lääääängtar! har ju haft stängt idag!!! Sönd - Månd!!!!

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Ska bli kul att kolla in din webbutik sedan!:) Har sett mycket fint på bilderna från din butik!
Kram

Kalkstenssommar sa...

They are just Löööööövely!

Kram L

Stjärnor & Champagne sa...

Läckra men kanske inte min stil hihi. Jag är ju så sugen på jeansklänningen. Är den normal i storleken? Jag har small normalt.
Kram kram A

Nea sa...

Hej du!
Vad kul att det gick bra med öppningen!

Tyvärr blev Mathilda sjuk så vi har inte kunnat komma och hälsa på dig och det är även därför jag inte ens ringt!
Nu är det en del jobb denna veckan men jag siktar in mig på nästa! :)
Tycker att det ska bli så spännande att få se din butik och superkul att få träffa dig igen!

Kram kram

millandante sa...

Så underbart att få längta till jobbet efter helgen!!!!
KRAM

Therese sa...

Men åhh nu får du snart öppna din webbis - sluta retas med en massa ögongodis!! :)

Kram