söndag 20 december 2009

Jul Klapps Rim

* Ta inte för mycket kära vän, då kanske vi dig inte känner igen!
(Ansiktskräm)
* Trippar lätt på tå, oftast är vi två!
(strumpor)
* Nu när du blivit lite äldre, och inte längre har någon blöja,
Kan du istället använda denna ..........
(Tröja)
* Snuten har en stram modell
Om du ej är riktigt snäll!
(Armband)
* Hålla värmen kan va svårt,
I ett hårt klimat som vårt.
Men med denna är du trygg,
Även när den bärs på rygg.
(Termos)
* Bastu, bad eller en dusch så snabb,
Det ringer på dörren och där står en grabb.
Då vill du nog inte visa dig näck,
så här får du en klapp som skyddar din häck.
(Badlakan)
* Vintern det viner och isar,
men denna täcker både snö och fisar.
Åldern tar ju ut sin rätt,
vi valde en som håller tätt.
(Kalsonger)
* Om sömnen för er börjat tryta,
kanske det är dags att byta.
(Påslakan)
********
****
**
*
Hiiii, visst är det kul med Rim....
Sov Sött & Gött ;)

4 kommentarer:

fröken knopp sa...

jag älskar rim men är kass på att skriva dem..hm..kanske att jag kan låna några av dig..hihi...

varma kramar elin

Anonym sa...

Ha,ha de var bra. Just nu är jag inne i ett rim stim och jag tänker rim,sover rim ,andas rim ja,you know jag har rimmat om allt hela december. Av olika kvalitet vill jag säga=)

alexandra sa...

JAAAAA! Jag har varit så orolig att tomten inte skulle komma med de till mig i år. ;D Skriv gärna när du får in de och även priset om du vet det. :D

Anonym sa...

helt underbara rim. min mamma ska få en dator i julklapp, kan du inte hjälpa mig på traven? :D