fredag 29 januari 2010

Wiiiiiieeeee Hösten!!!!


Åååååååå, vilken LJUVLIG dag, i tre timmar, kände, klämde, kollade & provade vi kläder! jag och min syster!!! Guuud vilken toppen kollektion det kommer i Juli-sep!!!! jaaaa, innan dess mä förstås, men fasen jag längtar =)=)
Super snygga vinterjackor, koftor, tröjor med nitar och AXELVADDAR, japp - det är 80-talet som är här....
Och faktiskt, jag GILLAR.......
Såååå ljuvliga kläder kommer hela tiden!!!!


Tex. Denna ljuvliga lilla skjortan, kort modell med knyt i midjan!!!
Jag älskar den.....



Wiiiieeee, ljuvliga ljuvliga dag....
Tack syster för att du va ett gott smakråd och bra hjälp!!!! =)=)

2 kommentarer:

Vintage House sa...

åh så härligt:) ha en mysig fredag kram sandra

fröken knopp sa...

låter som ni har haft en fantastisk dag!! inte alls avundsjuk..hihi...

Hoppas att du får en underbar helg!!

kramar Elin