onsdag 17 februari 2010

UNIK modevisning =)


Idag hamnade min näsa med i Tidningen! =)
Jag och Anette poserar så fint med en klänning *hihi*hmmm....



För den 14 Mars är det dags för Modeshow,,, en UNIK sådan!!!
Där modellerna är tjejer och killar med och utan funktionshinder.... SUPER bra,,, alla är vi människor som gillar samma saker! Istället för att ha smala, blonda långa tjejer på catwalken *alltid* blir det en härlig mix av vanliga människor då några har något funktionshinder....
Jag längtar! ska bli så kul....
Jag får två modeller som jag ska klä =)
Kram j

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad jag blev glad av detta inlägg! Roligt och annorlunda initiativ som fler borde ta efter!

Tack för en mycket inspirerande blogg! Läser dagligen, kommenterar sällan. Hur som helst tycker jag att du har en underbart skön stil!
Både inredningsmässigt och som person.

Keep on blogging!


Kram Anna S (som blir mer o mer sugen på att börja blogga).

Unknown sa...

Härligt!

kram,annaleena:)

Unknown sa...

Hallå Josse !!

Vad kul med modevisning, både att visa kläder och att titta på de som visar =D
Det tycker jag är bra att det är en blandning av människor som visar kläder! Det gillar vi =)

Hoppas allt är bra med dig.

Kram Moa

Rut och Signe sa...

Vilket superbra initiativ! Det skulle vara härligt att kunna se denna visningen. Ta bilder och lägg ut senare. Marie

LOPPISLIV sa...

Halloj tjejen! Vilket bra initiativ....Att visa kläder på en mix av olika människor, det är ju så det ser ut i samhället. Det ska du ha ett stort eloge för tycker jag.

Såg reklam annonsen i Aftonbladets härligt hemma bilaga i helgen, fin var den. Så himla kul för dig. Ha det bäst. Kraaam Paula

Anonym sa...

Vad kul initiativ! Det är så kul att följa dina kreativa tankar. Jag bara längtar tills den stora klockan kommer hem, när kommer den? Är så nyfiken! Lycka till och må väl! Kram Jenny

♥ Fyra årstider sa...

Jag tittar ofta in här och skriver sällan. skulle bara vilja säga att du är unik!! Vilken glädje och vilken kreativitet det finns i dig. Härligt!
Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul med modevisningen och att det bli helt vanliga personer som ska visa.

Kram Ullis

fröken knopp sa...

Jag såg dig allt..tihi... :)

Varma Kramar Elin

Anonym sa...

Åå, va härligt! Som du nog förstår ligger detta mig extra varmt om hjärtat :-)

Kram
Fröken kanin med lilla A

Anonym sa...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.