onsdag 17 mars 2010

Mode Mässa 27-28 Mars

Heeeeej!!!!
Vet ni????
För ett tag sen så ringde en tjej Sofia Loell mig,,,, pratade massor och ville att jag skulle bli deras Bloggare!!! Hmmm, jaha, =)=)
På Modemässan i Karlskrona den 27-28 Mars!!!!
En mässa som bjuder på allt möjligt!!!
Hår, hud, smink KLÄDER & Inredning =)=)
- Jag va ju bara tvungen att säga JAAAAA,
- Så jag ska sitta där och blogga "live" med en stor bildskärm bakom mig, jag ska springa runt på alla visningar, montrar och intervjua modellerna och folket där omkring, och just blogga om det!!!!
SUPERKUUUUUL, Jag dör va smickrande att dom ville ha MIG =)=)
Och NI kommer ju hänga på =) kanske även besöka mässan???
Jag kommer att uppdatera er om vad som komma skall, nu innan =)=)
Kolla in Film snutten här under,
Visst låter de SUUUUUPPPPPER KUL.... *Wiieee haaa*
(men vad ska jag ha på mig? =) har bokat klipptid iallafall *fniss*


WE LOVE FASHION som mässan heter, har även en blogg =)

7 kommentarer:

Unknown sa...

va kul!!!!!

Jag gläds med dig :) du är rätt pingla för jobbet!!!!
kram annaleena:)

Anonym sa...

Det kommer att gå lysande! Kram Annette

Desajn.nu sa...

Vilken ära! Klart jag kommer följa den:) Lycka till!

Olivia sa...

Åh vad otroligt glad jag skulle bli om någon ringde hem till mig och frågade om jag... den lilla tolvåringen som bloggar på Fialottalarsson skulle vilja vara med. Ja, jag skulle nog gå i taket och alldrig sluta nynna.
Ett STORT grattis till dig, det känns ändå som om du är rätt tjej för jobbet ;)

KRAMISKRAMAR lilla O ♥

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Gud vad kul, spännande med nya projekt!

Kram Madde

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Gud vad kul, spännande med nya projekt!

Kram Madde

Maria & Falco sa...

Tusen tack för tipset! Datumet är inskrivet med stora bokstäver i almanackan. Då ska jag kliva ur mysdressen, lämna barnen hemma för att kunna strosa runt i lugn och ro. Gud så sköönt! Och grattis till blogguppdraget. Det kommer du att sköta med bravur.