tisdag 30 mars 2010

Rut m,fl



Halloj.....
OJOJoj oj, vad längesen nu..... Föööörlåt ;) har haft fullt upp, med mässa, möte och idag har jag varit på Inköpsmöte med Rut m.fl... Höst 2:an =)=) Åååååååååå såå mycket fint,,,, känns konstigt att kolla på stickat, mössor m,m. Men attans sååååååå KUL... Valde ut massa fint, Ex, Leopard kofta, spets klänning, Härliga leggings och tunna tunikor!!!!
- Igår va vi även iväg och köpte Bil =)=) ska beställa en snygg In My House Logga och pimpa upp den =)
Mina ögon är trötta, grrr tusan oxå, jag som hade tänkt köra å sola lite... Jag har aldrig varit så här blek.... =)=)
Kram på er!

1 kommentar:

VITA NYANSER sa...

SÅ kul att du har fullt upp = )! Hoppas solen kommer snart så man kan få lite färg i ansiktet iallafall. Jag har snart påsklov så solen skulle ju kunna passa bra in nästa vecka = )!

Ha en underbar onsdag!
Kram L-L