lördag 20 mars 2010

Tema???? Mässa????

Hallojsan!!!!
Nästa helg 27-28 mars är det ju Mode mässa i Karlskrona. Jag ska blogga + ha en monter där, med försäljning!!!!!
- Så just nu tänker jag så att det knakar högt.... hmmm, vill ha er proffs hjälp, eller lite ideér som jag inte själv kanske tänker på....
En MONTER ska ju tala för sig själv, folk ska bli intresserade och få ett hum om hur butiken är. Locka intresse och ge sig själv bra reklam.
- Då till min fråga.
Vad tycker ni att jag ska ha för TEMA, eller vilket som ska lyftas fram??? Jag ska inte ha kläder utan inredning!
Köks inspiration? Trädgård? Plåt/Zink?
Vad tycker NI??????

8 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att du frågar, då passar jag på och svarar.

Ha temat, den Danska stilen..house, bloomingville,plåtzink,vintage, blommiga..

Du var min tanke, kanske blir för brett...:)
Men det var bara en tanke:)
Hade gottis!!!!!!!!!!
kram! Annaleena

Unknown sa...

ojojoj nu blev det stav fel,...jag menade,,det var min tanke, inte DU var min tanke, hihi!

Anonym sa...

Ha et fargetema: blå/turkis!!!!
Hvitt, zink osv med innslag av blå/turkis.

Klem Stine

My Sunshine ♥ sa...

Halloj...
Jag tycker trädgård passar nu när vi går mot vår =) Kanske kan du få in lite kök och zink, det går lite hand i hand alla tre!

Lycka till. Önskar jag kunde komma!

Kram
Therese i Boden

Anonym sa...

Vad har du en helhet av? Plåt/zink + färg accent. Jag brukar ofta när jag inreder en monter ta in blommor ien viss färgen. Det gör alltid ett fräscht intryck. Färgen får sedan gå igen i andra prukter. Bryt gärna av med ett klädesplagg. Det skulle sticka ut med ändå ge betraktaren en helhet. Ofta önskar man ju sig en viss livstil och då är det allt från kläder, heminredning och trädgård...
Hmm...vet inte om det hjälpte dig så mycket. Gå på din säkra stil, det som är du!

In my house sa...

TACK, anonym, jättebra tips,,, tyvärr får jag inte ha nåt klädes plagg, pga att Rut redan finns i karlskrona... men lite accesoarer, kan man ju smyga in,,, har oxå tänkt lite lökar blommor m,m.
tack tack, jag har aldrig gjort en "Riktig" monter =)

Kram j

becca sa...

Vad kul att du ska vara på mässa, det första jag tänkte på när du skrev kök och trädgård va ju ett utekök, det måste ja vara något som alla drömmer om, speciellt nu på våren.
Du kommer nog att få till en super fin monter, du är ju så duktig!

Lycka till, kram Rebecca.

Hjärtans sa...

Hej, Klänningarna var supersnygga. Men är den svarta slut? Hittade den inte i butiken.