lördag 17 april 2010

3 NYA Franska Lampor =)

Godmorgon
Alla Morgon pigga =)
Igår fick jag hem 3 Nya Lampor,,,, Svart, Lila & Blå *Härligt* Man kan väl säga att Lampor är min grejjjj =) Både hemma och i Butiken =)






Oooooohhhh, vad mysigt vi har de med Två Goá Vovvisar. Dom har sovit som stockar. Ossy har legat på rygg över min arm, och haft kind mot kind med mig! Hela natten =)=)=)
Lördag - Vi har massor som vi ska hinna =)
VARFÖR????
Jo för på Måndag kommer Johanna!! Då är det dags för hemma reportage,,, sist va det bara köket, nu ska dom fota hela huset.....
Såååå OJ OJ oj, vad vi har mycket att fixa med =)=) Men kuuuuuuul...
Kram josse

3 kommentarer:

vintage och Morrhår sa...

Ha ha! Det ska bli underbart kul att komma hem till dig på måndag!! Älskar att du vågar använda lite färg i inredningen... Får skriva upp dig på min digitala post-it lapp så att jag glömmer hi hi! Ha en riktigt mysig helg... Kram Maria-Isabel

i sa...

Hej!

Vilka underbara lampor! Är så glad att jag hittade hit och till din butik.

Trevlig helg!

Ida - Decoria.se sa...

Hej!

Vilka underbara lampor! Är så glad att jag hittade hit och till din butik.

Trevlig helg!