fredag 21 maj 2010

Jimmy Schönning

Stylist, Inredare & Programledare!!!
Jimmy fortsätter att jobba med Åhlens, som stylist och inredare... Jag älskar alla hans uppdrag, dock inte så imponerad av hans inredning i Tv, men han är en duktig stylist!




Denna bilden är inredd av Jimmy åt Åhlens.

En bild som jag kan inspireras av Lääääänge, som ligger sparad i min inspirations mapp.

Vad gillar jag på Bilden?

* Den ruffa bakgrunden, valet att inreda i en gammal fabrik eller vad de nu kan vara.

* Pallen - Stolen

* Blandningen av mjuka och hårda matrial.

* Trasmattan ihop med stål och rufft.

* Detaljer som, Stråhatten, Rosa gó filt, Retro klockan, Japp helt enkelt detaljerna. När man kan kolla på en bild länge - och liksom inspireras.

Jag tror att det är superbra för Åhlens att ha hjälp av Jimmy. För det känns inte som en sån rolig "Butik" annars!

Tjing tjing

3 kommentarer:

signerat 71 sa...

Hej,
Jag hittade precis in till din härliga blogg!
Hit kommer jag gärna igen.
Hoppas du får en skön helg!
Kram J

Anonym sa...

Hej ..
Besök Sthlms butikerna...
MVH Chris

Unknown sa...

japp...jag håller med.

Inspirations mapp, det måste jag ta tag i.

Nu ska det grillas,
nice..:)
Hade så fint!
Kram!